Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het forum !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het forum !

partysound, ik vind het niet erg wanneer je een spelfoutje maak. Maar volledige zinnen die niet te lezen zijn heb ik wel een probleem mee. Dus lees je post voortaan even door voordat je hem plaatst.

Verder wil ik even toevoegen dat een profi website ook een versterking is van het geheel. Zorg dat je referenties erop staan en dat je duidelijk aangeef wat je draait. Zeg niet dat je alles kan, want dat bestaat gewoon niet.

Verder zal je toch zelf moeten gaan rond bellen om bijvoorbeeld een camping tour in de regio te organiseren. Ik spreek uit ervaring dat die heel lucratief kan zijn. Bied ze een contractje aan voor een paar duizend euro. Hiervoor kom je drie keer draaien, een keer met een apres ski show en een keer met een semi bekende zanger. Zo heb je een compleet programma en hoeft die camping geen boekingsbureau`s in te schakelen waar ze een hoop geld aan kwijt zijn.

Let op begin in december/januari al te bellen. Want in februari/maart heeft iedereen zijn programma voor het hoofdseizoen al klaar.
Working...
X