Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stel je even voor!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben Rick (zoals je aan mijn gebruikersnaam ook al wel kunt zien :D). Ik ben 16 jaar oud. Ik zit nu in 4 havo.

Licht is een grote hobby van mij en ik ben daar al mijn zo'n beetje hele leven mee bezig (ik moest toen ik een jaar of 3 was altijd alle lampen aan en uit doen ). Ongeveer een jaar geleden heb ik mijn eerste lichttafel gekocht (scanmaster 2MKII) en wat ledparren (ben nog steeds aan het uitbreiden). Ik heb geen drive in maar draai wel soms voor familie enzo, ik wil nog wel een keer betere boxen kopen maar dat komt er nog niet echt van...

In mijn vrije tijd zit ik veel op het forum of ik ben voor school bezig (maar dat is dan eigenlijk geen vrije tijd meer...).

Mijn favoriete muziek is: carnavalsmuziek (ook van de hoogheden, en ja, ik weet dat klinkt nergens naar maar je wordt er wel vrolijk van), piratenmuziek, nederlandstalig en sommige engelstalige nummers (cascada enzo). Eigenlijk vind ik veel muziek wel mooi, alleen rap en hardcore niet.

Andere hobby's van mij: computeren (programmeren enzo, gamen doe ik bijna nooit) / lezen / carnaval (wagenbouw+optochten)
    Last edited by rick1993; Friday-18-12-2009, 20:34.

Comment

• DJ Yinon

13 jaar oud, draai nu ongeveer een half jaar en ben goed op weg.

Ik draai voornamelijk House.

Ik maak ook mijn eigen muziek,

Groet

Yinon

Comment

• Welkom allen!

Comment

• Welkom!

Hopelijk nog wat actieve mensen hier op het forum!

Comment

• Goh, laat ik dan ook eens gezellig meedoen.

Ik ben Jan, 16 jaar oud en mijn vrije tijd bestaat uit zoveel mogelijk werken (wat ik dan ook met veel plezier doe). Vroeger een hoop gedraaid (2 jaar geleden) maar ben helemaal overgestapt op het bedienen en installeren van licht. Ik werk Freelance voor grote bedrijven als Flashlight en Chain, en leer met steeds meer lichttafels werken.

Eerste lichttafel was een Showtec Light desk 136, daarno over gestapt op Freestyler. Inmiddels huur ik lichttafels in en kan ik werken op de Pearl en de Hog. Binnenkort leer ik om te gaan (hopelijk ) met Grandma en Chamsys.

Het begon allemaal op de basischool waar een klasgenoot dj was, set van hem overgekocht toen hij stopte en het eerste feestje wat ik had (25 mensen) blaasde ik het op bij het 3de nummer (get the party started - pink ;)), daarna twee dap MC 215 gekocht (ze zien er immers zo groot uit...) maar zo snel mogelijk weer verkocht. Toen kwam mijn B-52 Devastator set en die heb ik tot op heden nog en gebruik het met veel plezier.

Inmiddels doe ik behalve mijn Freelance werk het licht met mijn drive-in-show op schoolfeesten en verzorg ik complete feesten tot 150 man (licht en geluid).

Comment

• oke, al veel bekende namen gezien hier :P
              maar toch voor de mensen die me nog niet kennen, ben net nieuw, van gisteren, en dacht stel je dan maar eens netjes voor:)

Jeroen van Geffen, 16 jaar uit maastricht, joa oet mestreech, ben al van heel jong verslaafd aan herrie en bundeltjes, weet nieteens meer hoe jong ik toen was, en heb inmiddels al een mooi setje bij elkaar gedraaid. (eigen rackje met allen&heath mixwizard, reloop cd speler, behringer eq (zeg maar niks, daar komt een driverack voor in de plaats na de carnaval) en eigen mackie srm 350's, dat terzijde. Ik doe graag licht, maar geluid mixen en drive-in werk is ook leuk! werk al met veel verschillende soorten mensen (live artiesten, drive-ins etc.) en met veel apparatuur van verschillende (grote) merken, o.a. allen&heath dus, maar ook soundcraft, soundprojects, martin en robe liggen vaak achter in de bus als ik weer eens met collega's op pad ga. dat zou wel zo'n beetje alles moeten zijn. (ja die is geplakt uit n ander topic, maar hier hoort t stukje eigenlijk he;))

Comment

• Ola Jeroen, welkom op het bax forum!

Comment

• Welkom op het forum Jeroen!

Comment

• Ik ben Jurgen, 13 jaar oud.
                    Mijn hobby's zijn: Dj, Hockey.
                    Ik draai nu al ongeveer anderhalf jaar. Mijn muziek is eigenlijk van alles wat. Momenteel draai ik op allerlei soorten feesten.

Comment

• hey
                      ik ben dylan ben 14 jaar oud
                      draai van af me 8e draai vornamelijk op house party's tegen woordig met een goede vriend bezig met een drive-in show sinds mij 12 verdiep ik me ook in licht waar ik nu iets minder mee bezig ben

hobby :
                      draaien / paintball
                      sport : basketball

ja ik draai met mixen voornamelijk house en latin , dance ,pop

en met me drive in alles van 80's tot hardcore
                      ik ben blij dat ik zo ver ben gekomen tot nu toe wil me nu ook verdiepen in produceren

nou ja voor de gene die me kent als ik wat vergeten ben zeg het maar

greetz

Comment

• Welkom iedereen;)

Comment

• Hey iedereen :D
                          ik ben Shaquille, 16 jr uit en kom uit Amsterdam en Arnhem,
                          ik draai meestal House, Techno, Minimal, Trance, Drum n Bass, R&B, Salsa en
                          regeatton.
                          Ik draai een beetje in Arnhem @feesten.
                          Zelf maak ik ook house en hiphop

Greetz

Comment

• Welkom Shaquille! Veelzijdige DJ zo te zien ;) ben benieuwd naar je producties

Comment

• Welkom Shaquille! Vette naam heb je overigens, maar kun je niet beter neerzetten wat je NIET kan draaien in plaats van wat je WEL kunt draaien;) Dat neemt minder ruimte in! Ik ben benieuwd, ga je wat van je producties posten?

Comment

• Ik ben Dj REsound, al 5 jaar geregistreerd op dit forum, maar nu eigenlijk pas een beetje dit forum aan het verkennen (erg he!). Ik ben nu gedurende 10 jaar producer en Dj, voor meer info klik je hier. Ik heb zelf 2 volledige drive in shows die ik kan opzetten en ik draai vrijwel elk weekend op allerlei soorten feesten. In het verleden heb ik wat houseplaten uitgebracht, maar dat staat even op een laag pitje i.v.m. de drukte. Ik kan hopelijk hier enthousiaste mensen wijzer maken met mijn ervaring en wie weet kan ik nog wat van jullie leren! Lijkt me leuk.

Comment

Working...
                                X