Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stel je even voor!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn frans leraar lacht altijd vreselijk vreemd, dat maakte de hele klas aan t lachen. En dat heeft ie nogal vaak ;)

Comment

Originally posted by NBeat
      ......laggen.....
      :?: :?: :?: :?: :?:

Comment

Na de edit is er gelukkig begrijpelijk nederlands voor terug gekomen zie ik :evil:

breezah-taal van tegenwoordig......

Comment

sorry mensen, maar k heb een beetje dyslexie :(

Probeer zo goed mogelijk te doen, maar t wil niet altijd lukken ;)

Comment

!

Originally posted by T-Nuzz
            breezah-taal van tegenwoordig......
            D!t S BrE3Zar-Thaal!

:roll: :D :lol:

Comment

Mijn eerste post op dit forum. :lol:

Ik ben Johan, oftewel Dj REsound en Civil Engine. Wellicht al ooit van gehoord of gezien in je winamp playlist. :wink: Ik ben 23 jaar, voor beroep civiel ingenieur. Ik heb een studio genaamd Dj REsound Music Productions. Sinds 7-8 jaar produce ik al dance nummers, dit varieert van club tot hardtrance, van chill-out tot hardstyle. Hierbij kan je een grove scheiding leggen, de Dj REsound producties zijn meestal wat ruiger en harder, de Civil Engine numers zijn meer trance gerelateerd. Ik zal hier kijken of er nog nuttige info is die me weer wat wijzer en meer ervaren maken. Ook vind ik het leuk andere mensen te helpenn in hun produce en dj vak dus vragen kan je altijd stellen!

Zo kan ik nog wel even doorgaan maar kijk maar eens rond op mijn site en ontdek zelf wat ik zoal doe in mijn "vrije" uren. groetjes!

Check: Studio DRMP

Comment

hey ik ben joey 15 jaar en woon in zandvoort. ik draai sinds mei 2005 en heb sinds een week mn dj gear... verder heb ik al gedraaid op een dj contest van zfm en gedraaid op een sportvereniging

Comment

Ook maar even voorstellen dan.

Pieter Winkelaar, 37 jaar, en denk ik wel de oudste hier. Serieus begonnen met draaien in 1991 in OJC Magnifiosi, Lisse, maar in de jaren 80 af en toe wel eens in een JC gedraaid. In de jaren 90 ook gedraaid in WYB op Terschelling, wat toendertijd een alternatieve tent was.

Na de milleniumwisseling ben ik gaan uitbreiden met draaiplekken, via een residency in LVC in Leiden. Daarnaast draai ik af en toe in verschillende zalen in Nederland, en af en toe ook daarbuiten. Waar heb ik allemaal gedraaid? Tivoli oudegracht en de Helling in Utrecht, De Kade in Zaandam, Effenaar in Eindhoven, EKKO in Utrecht, Club XQ in Amsterdam, Bazart in Den haag, en nog diverse andere plekken. Ook draai ik wel eens in Luxemburg op de feesten van Lorddewodde hier. 17 September weer!

Wat draai ik? Voornamelijk donkere alternatieve muziek en dance. Denk dus aan Industrial, Gothic, New Wave, Electro, Darkwave, Rhytmnic noise, EBM, Punkfunk en electroclash.

Ook produceer ik. Ik ben de man achter de industrial formatie The Peoples Republic of Europe (www.tproe.com), en ik speel bas in de gothicrock/new wave band Fertile Reality (www.fertilereality.nl)

Comment

Welkom Krat... het eindelijk gevonden hier? ;-)

Dames, Heren, deze DJ is veel groter als dat hij zich voordoet. Neem acht op zijn woorden!

Comment

Hee Stefan! :D

Groter inderdaad. Moet nodig weer eens op dieet. :)

Comment

Originally posted by djkrat
                        .... 37 jaar, en denk ik wel de oudste hier ....
                        JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik ben niet meer de oudste !!!!! :D

Comment

je mag hier dan in de top 2 zitten, maar in duitsland kunnen ze er ook wat van, op tv was een man van ergens in de 60 of 70 en die was dus ook DJ ;)

Comment

ik heb al een aantal berichten gepost hier op het forum en mezelf nog niet echt voogesteld aan de "rest". Dus bij deze, en daar is dit topic ook voor :)

Ik ben Emiel, 23 jr en ik woon in Eindhoven. Ik studeer door de weeks in 's-Hertogenbosch en in het weekend draai ik in Eindhoven, Helmond en Heeswijk-Dinther of waar ik geboekt wordt.

Ik ben 6 jr geleden begonnen met draaien.. ik kreeg van mijn ouders 2 draaitafels, ik kocht zelf een mengpaneel en wat vinyl(techno, hardhouse, club) en begon te mixen.. dat lukte redelijk tot ik merkte dat een goede koptelefoon ook wel handig was. Mijn draaitafels; geen technics helaas; heb ik na een paar jaar doorverkocht omdat ze niet goed genoeg waren: Soundlab. Ik had toen van een vriend 2 technics thuis staan, te leen, omdat hij geen ruimte had thuis en gestopt was met draaien. Ik mocht ze hebben maar ik met m'n stomme kop durde ze niet aan te nemen. Ik vond het een te groot cadeau. Hij begon weer me draaien dus ik had helemaal niks meer thuis staan en mixte toen alleen nog maar in de kroeg. Ik draaide toen inmiddels zo'n 2 jaar voor publiek. Dat was eind 2002. Ik wisselde nogal veel van kroeg / discotheek en gaf regelmatig feesten. Toen hield ik het voor gezien.

5 maanden terug ben ik weer begonnen met draaien. Ik werd via via gebeld omdat ze een Dj nodig hadden bij de Movies. Totaal niet mijn kroeg, ik had het al een paar jaar niet meer gedaan en ik had natuurlijk niet de goede muziek. Snel heb ik nog wat gedownload van internet en oude cd's bij elkaar geraapt en ben een paar uur later gaan draaien. Dat ging eigenlijk super, mede door de mp3computer, en ik kreeg nieuwe opdrachten. Ik ben elk weekend op zoek gegaan naar de huidige muziek en ben zo via cafe Movies en De Wildeman per toeval in de rePlayerz, Xanadu en Basta terecht gekomen. Dat ging ook gelijk goed en ik sta sinds een paar maanden 2 - 3 avonden per week te draaien. Maar net afhankelijk van of ik ja of nee zeg tegen m'n opdrachten :)
                            Nu weet ook iedereen waarom ik op zoek ben naar cdspelers voor thuis; dan kan ik weer een beetje mixen. Alleen een mengpaneel is ook zoiets :)

Comment

nouw ik ben martin buyl kom uit de achterhoek ben sinskort weer begonnen naar pauze van 3 jaar
                              heb hier voor 4 tot 5 jaar gedraait in mijn school jaren beetje op school feesten enzo naar de bouwvakvakentie begon het weer tekriebellen dus heb weer alles aangeschaft

groetjes martin :wink:

Comment

nah ik ben jasper brinkman en kom uit het pitoreske, Anoton Piek-achtige dorp Halsteren. Helemaal in het zuiden tegen Zeeland aan.
                                Ik studeer MTRO op De Rooi Pannen in Breda.
                                Ik ben nu ongeveer 3 kwart jaar bezig met dj-en, maar ben nog niet zo goed dat ik op feesten geboekt wil worden. Ik heb al wel connecties gelegd met een aantal organisatoren van feesten dus als het draaien goed onder de knie heb kan ik gelijk aan de bak.
                                Ik draai voornamelijk drum'n'bass en dan de jazz achtige tak hiervan. Verder gooi ik er soms een plaat met Tekno of Hardcore doorheen.

Comment

Working...
                                X