Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stel je even voor!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik zal me ook meteen ff voorstellen

Rudi lammers

gebooren op 28 mei 1990

in utrecht

ben 16 jaar
    muziek is me lust en me leven zoals bij velen

draai met een soundcraft d-mix 500

heb twee pioneer cdj 500s cd spelers
    versterker van sony
    en twee philips speakers

mijn stijl is een beetje de kant van hardstyle op

maar afen toe een 80's plaatje is ook welfijn

meer kan ik niet bedenken

laterzzzz

Comment

• hallo ik ben youri kom uit het zuiden van ons landje....ben 19 jaar en hoop dat ik binnenkort wat dj gear kan aanschaffen om eens flink te gaan oefenen...jullie zullen vast nog wel meer van me horen soon...

Comment

• Ik heb dit al eens gedaan, maar zie dat jullie het ook gewoon nog een keer gedaan hebben.... Even voorstellen dan maar!

Voornaam : Jan
        DJ naam : DigiJay
        Geboren??? : ja, ten tijde van de Dinosaurussen. Toen we nog draaiden met 7"platen en zelfs nog 78 toeren platen in het assortiment hadden.

Draai 3 dagen in de week vast in een club.
        Draai vooral club, groove, elektro en trance.
        Tis mijn leven!!!!

Comment

• Oiii.. ik ben leon.. 20 jaar.. ik doe laboratorium techniek, deed daarvoor grafimedia.. maar vond ik geen ruk meer aan :P verders voetbal ik veel en is het ook mijn sport.. ik wielren zomers graag en best wel vaak.. en dan nog films kijken en muziek luisteren.. ouwehoeren.. vrouwen :P

Ik draai nu bijna een jaartje.. ben sinds vorig jaar dec. begonnen met draaien.. wou al eigenlijks veeeeeel eerder beginnen maar kwam er maar steeds niet van.. maar nu uiteinedelijk wel :D

Ik draai Hardstyle/Hardtechno/Schranz en draaien gaat steeds beter, heb op het forum ook al paar demo's opgezet :) ben benieuwd wat jullie ervan vinden..

nog meer weten? :P

Comment

• Originally posted by Grudgie
            Oiii.. ik ben leon.. 20 jaar.. ik doe laboratorium techniek, deed daarvoor grafimedia.. maar vond ik geen ruk meer aan :P verders voetbal ik veel en is het ook mijn sport.. ik wielren zomers graag en best wel vaak.. en dan nog films kijken en muziek luisteren.. ouwehoeren.. vrouwen :P

Ik draai nu bijna een jaartje.. ben sinds vorig jaar dec. begonnen met draaien.. wou al eigenlijks veeeeeel eerder beginnen maar kwam er maar steeds niet van.. maar nu uiteinedelijk wel :D

Ik draai Hardstyle/Hardtechno/Schranz en draaien gaat steeds beter, heb op het forum ook al paar demo's opgezet :) ben benieuwd wat jullie ervan vinden..

nog meer weten? :P
            welcome bruv!

Comment

• Schranz
              Kan iemand mij ff uitleggen (misschien adhv een voorbeeldje) wat dit nou eigenlijk voor style is? Ik zie dit woord vaak bij in een rijtje staan met hardstyle en hardcore, wat ik zelf draai, maar schranz ken ik écht niet! :oops:

(ik zal er wel weer te oud voor zijn)

By the way, WELKOM LEON ! :welkom3:

Comment

• Ten eerste: Hallo Leon!

Ten tweede: Het lijkt me niet goed om alles te gaan copy-pasten/vertalen, dus hier is de link:

Nederlands
                Duits

(Snelle Techno dus, met minimalistische, rauwe klanken of iets dergelijks :P)

Comment

• Hahah.. Schranz is hele harde techno.. zoek maar eens wat tracks op of nummers van Sven Wittekind, Weichentechnikk, Waldhaus, Seema, Arkus P, Frank Kvitta, OBI.. zo kan ik wel een heeeel rijtje opnoemen :P

Schranz heeft soms wat weg van hardcore.. maar is het niet echt.. tis soms zelfs harder dan hardcore.. tis echt hele harde techno.. gaat echt als een trein en draait verschrikkelijk lekker.. en je kan veel mee spelen enzo :)

Comment

• Laat ik ook mijn eerste bericht op dit huidige forum eens even in dit topic plaatsen. Ik zeg huidige forum omdat dit forum zoals gezegd al diverse metamorfoses gehad heeft, en ik voor zover ik me kan herinneren eigenlijk vanaf het begin van djforum al wel van de partij ben. In de eerste paar fora ben ik zelfs nog mede-webmaster / administrator geweest. Toen ging ik nog onder de gebruikersnaam Budweiser, maarja, tijden veranderen, en nicknames ook.

Anyway, ik ben dus Raymond, 26 jaar, en heb eerder redelijk wat gedraaid. Hardstyle was destijds de stijl wat ik mixte (thuis met name :lol: ) en deed dat eerst op een stel Numark draaitafels. Laterop heb ik de draaitafels de deur uit gedaan en heb ik er 2 cdj800's voor in de plaats gehad. Uiteindelijk vanwege tijdgebrek toch ook die dingen maar weer de deur uit gedaan, maar inmiddels begint het toch wel weer aardig te kriebelen. Ben dan momenteel ook hier en daar een beetje rustig aan het rondkijken en aan het overwegen om weer 2 cdj's aan te schaffen (ben er nog niet helemaal uit of ik voor de 800 of de 1000 ga), en waarschijnlijk me kwa draaistijl op house en de 'gewone' dance zal richten.

Goed om te zien dat hier alles nog volop leeft, en ik zal hier nog veel te vinden zijn :)

Comment

• Heyzz.. Raymond welkom back :!:

Comment

• Raymond :welkom_terug:

Comment

• thanks guys ! 8)

Comment

• ik ben waarschijnlijk van na jou tijd ;) :lol:

maar anyways.. Welcome (back) !!!

Comment

• Hey, kijk eens aan!! Weer een "ouwe taaie" die van geen ophouden weet!!

Welcome back.

Comment

• Leuk, leuk, leuk!

Hoe meer actieve leden, des te levendiger het forum wordt ;)

Comment

Working...
                                X