Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Welkom hier, zou ik zo zeggen :)
Wat betreft je set heb je wel wat moois uitgekozen. Cd's of Vinyl? Moet je zelf weten. Jouw stijlen zullen veelal (eerst) op vinyl verschijnen, maar met de opkomst van de legale mp3's zijn er ook mogelijkheden met cd's (mits je de juiste licenties hebt).
(voor meer informatie hierover, zie de verscheidene topics)
Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben op dit forum :D
Ik ben al bezig met mp3 tracks kopen op Dance-tunes.nl(goede site). Die hebben redelijk veel hardcore en hardstyle. Het naar mijn zin hebben gaat wel lukken denk ik ;) .
let wel, dat als je deze vervolgens brand en er mee optreed vanaf die cd, in een ruimte waar wel buma/stemra betaald is, dat deze (volgens berichten op dit forum) alsnog illegaal zijn, omdat ze onder de regeling thuiskopie vallen. (CMIIW)
heb ook een licentie al is het maar omdat jezelf wilt dat je het geregeld hebt
nu ben ik pro en niet amateur maar voor 90 ex de btw wil je gewoon geen risico lopen!
en je zit gewoon save en je kunt iig aantonen dat jij er alles aangedaan hebt
en dat tov hun die er een bende van maken ;)
Ik las in een post op het bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ forum dat er in het geval van branden van legale mp3tjes gedoogd wordt en je de aankoopbewijzen moet laten zien. Pas als je dat niet kan moet je uiteraard een boete betalen. Maar we gaan een beetje offtopic ;) .
PS: Ik moest even zoeken naar de post op het bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ forum maar ik heb hem gevonden:
1. Illegaal verkregen downloads mag je NIET in het openbaar ten gehore brengen. Punt. In het uiterste geval kan worden overgegaan tot inbeslagname.
2. Het ten gehore brengen van eigen werk op CDR is WEL toegestaan. [EDIT] aanvulling KVM: een song die je zelf hebt bedacht en niet een zelf gemaakte mix van bestaande cd's [/EDIT]
Verder kom ik niet echt, behalve dan dat ik in de kwakel woon (licht tegen uithoorn aan, en dat licht weer tussen amstelveen, aalsmeer en mijdrecht in)
Naam : Nicolas
DJ-Naam : CruzR
Leeftijd : 17j (23/01/1990)
Style : Electro/House/Dance/RnB
Ik ben eigenlijk nog geen jaar bezig met dj-en, maar al sinds altijd gepassioneerd door muziek.. een brede muziekkennis is altijd handig :D !
Ik ben op dit moment aan het sparen voor een degelijke installatie.
Aangezien ik me net op deze site heb geregistreerd leek het me wel goed om me even voor te stellen.
Ik ben Robert, 20 jaar en woon nu nog in Vianen, maar per 1 januari in Utrecht.
Een paar jaar geleden ben ik begonnen met hardcore draaien, dat liep op niks uit. Daarna nog een kleine tijd hardstyle geprobeerd maar wederom geen succes.
Een tijdje terug is het toch weer gaan kriebelen en omdat ik steeds meer naar trance luister heb ik mijn heil gezocht in trance. Ik heb wat trance plaatjes gekocht en ben weer lekker aan het draaien.
Voorlopig wel weer genoeg info, ik ga het forum eens verkennen.
Ik ben dus Kyulo (36) uit Tervuren, bij Brussel...
Een van de eerste belgische en misschien wel de langst-draaiende breaks dj's (sinds 7, bijna 8 jaar).
Daarvoor heb ik nog ongeveer evenlang verschillende genres gedraaid, house, techno, d'nb, zelfs reggae...
En nog vroeger new-wave en punk toestanden maar dat kan je niet echt "draaien" noemen... alhoewel...
Ondertussen heb ik mijn wekelijkse breaks-radioshow op www.ibreaks.co.uk en zal ik dus ook wekelijks de archieven hier komen posten.
Daarbij nog enkele maandelijkse promo-mixen en dan maar hopen dat hier breaks-liefhebbers zitten... lol !
Of wie het nog niet is kan het misschien wel worden ;)
Kom oorspronkelijk uit belgie maar nu zo'n 11 jaar in nl.
Ik woon nu in R;dam en sinds kort de trotse bezitter van de Hercules RMX.
Voorheen altijd remixen gemaakt op de computer met acid pro. Ook paar keer op slam fm geweest.
Wil eigenlijk nu beginnen om op feestjes en zo te draaien. Weet iemand ook iets over ontesen in regio Rotterdam??
Comment