Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dit is mijn website topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dit is mijn website topic

Ik heb laatst mijn website een nieuwe look gegeven maar ik kon er geen speciaal topic voor vinden om dit te plaatsen. En om voor elke nieuwe website een nieuw topic te opnenen is wel wat overdreven dus ik stel voor hier een sticky van te maken zodat iedereen hier zijn updates van hun websites kan plaatsen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is dus mijn site www.djtimmid.nl

Hij staat nog niet zo lang online dus er zullen nog wat dingen verranderen zoals: animaties in het menu en bij de muziekplayer, het gastenboek is nog niet goed, de scroller kan idd wel wat sneller, en zo nog wat dingen. Wou hem zo snel mogelijk online hebben omdat deze layout veel beter bij mijn stijl draaien past dan mijn vorige.

Geen goed idee :?:

Comment

door tijdgebrek heb ik nog niet alles kunnen bekijken

ziet er op het eerste oog goed uit!

Comment

Mooie site, zelf gedaan ??

Comment

Ja zelf gemaakt.... alleen ging me ook een beetje om dit :

Ik heb laatst mijn website een nieuwe look gegeven maar ik kon er geen speciaal topic voor vinden om dit te plaatsen. En om voor elke nieuwe website een nieuw topic te opnenen is wel wat overdreven dus ik stel voor hier een sticky van te maken zodat iedereen hier zijn updates van hun websites kan plaatsen.
          Iedereen post zijn nieuwe website in een nieuw topic maar volgens mij kan het best in 1 topic waar iedereen zijn website kan posten met wat info en waar je dan ook updates in kan posten.

Heb je wel vaker op andere fora dus ik dacht misschien een goed idee voor hier.

Comment

we kunnen niet overal een sticky van maken ik denk dat het wel voor zich spreekt

Comment

maar idd ziet er goed uit
              ik had al gekeken maar nog geen reactie geplaatst sorry

dr wordt druk gewerkt aam mn site en het gaat er tof uitzien
              (haha ik doe het niet zelf) maar de jongen die hem maakt is op vakantie
              (het verdient dus goed websties maken :wink: )
              maar hij komt binnenkort online

Comment

mijne ---> www.djsergio.nl

Comment

Heb dit topic ff verplaatst van deejay talk naar general talk.

Please Continue.. 8)

Comment

Mijn site: www.drive-inapollo.tk

Wat vinden jullie ervan?

Ik moet hem nog wel wat aanpassen :wink:

Comment

Welke vinden jullie mooier ?

Deze

of

Deze

Comment

K zou gaan voor die bovenste :!:

die ander ziet er oook wel mooi uit met die bliksem maar die andere vond k toch beter 8)

Comment

Ik ga voor de bovenste ;)

Hoe heb je die websites gemaakt (welk programma)

Comment

Als ik moest kiezen zou de bovenste nemen maar als ik jouw was zou ik helemaal een nieuwe maken.

Ik vindt alle 2 de websites er op het eerste gezicht niet uit zien als een dj website. Ook staan er naar mijn mening veel te veel dingen op die niet op een dj website thuis horen.

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                              Ik ga voor de bovenste ;)

Hoe heb je die websites gemaakt (welk programma)
                              Kladblok, DreamweaverMX 2004, Paint Shop Pro 9, FlashMX 2004.

Originally posted by Timmid
                              Als ik moest kiezen zou de bovenste nemen maar als ik jouw was zou ik helemaal een nieuwe maken.

Ik vindt alle 2 de websites er op het eerste gezicht niet uit zien als een DJ website. Ook staan er naar mijn mening veel te veel dingen op die niet op een DJ website thuis horen.
                              Deze website gaat over alles dat ik persoonlijk leuk vindt. Dus daar horen ook die andere dingen bij.

Comment

Working...
                              X