Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat nou spammer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat nou spammer

Luister is even stelletje amateurs, wie is er zo grappig om boven mijn avatar "SPAMMER" te schrijven.
    Diegene verdient het niet eens om mod te zijn, alleen maar omdat ik die gekraakte software gebruikers zit te kietelen en aanspoor om eens in de buidel te tasten. Weet diegene uberhaupt wel wat spammen is en wat niet?

Ik ben al wat jaren lid en ook nog toen deze site nog in handen van jullie voorgangers was, toen het nog wel druk bezocht werd.
    Dus ga nou effe niet zitten fucken over dat spammer-gelul, ga liever die sukkels eens uitleggen dat Cubase SX toch wel een stappie interessanter is als die € 20,-- software-pakketjes.

Ik kijk op deze site omdat ik denk dat er mensen zijn die best een duwtje in de rug kunnen gebruiken op het producing-gebied en wat bij te spijkeren op Reason/ Ableton en Cubase gebied, het probleem hier is dat er teveel mensen zijn die downloaden om het downloaden en het geduld niet hebben om zich te gaan verdiepen in zo'n programma, vandaar dat de topics totaal niet worden gebruikt.
    Ja, het standaard verhaal: "Laat je foto's eens zien van je 'studio'" en dat soort topics, en dat is echt jammer.
    Misschien is de gemiddelde bezoeker op dit Forum vrij jong en komen die net kijken, met alle respect natuurlijk, maar er is dus niet echt veel te zien in de diverse topics.
    Is dit Forum dan wel interessant?
    Tja, het meest bezochte is denk ik de verkoop-topic.

Oh ja nog iets, waarom zou ik refill-sites aanprijzen voor de Reason-liefhebbers? Ben ik dan een spammer.
    Ga even lekker een bakkie thee drinken en een muziekje opzetten broeder, dan snappie er werkelijk geen enkele fuck van.

ps, die scheldwoorden kun je gewoon laten staan hoor, past erg goed in deze uitleg.

gegroet, Valentijn

Volgens mij krijg je de titel "spammer" , als je nog maar weinig posts heb geplaatst. Als je meer posts hebt, krijg je ook een andere titel erboven.
    (Bij mij staat "Forum junkie", en ik gebruik nieteens drugs !)

Comment

even wachten!!!!

Luister is even stelletje amateurs, wie is er zo grappig om boven mijn avatar "SPAMMER" te schrijven.
      Diegene verdient het niet eens om mod te zijn, alleen maar omdat ik die gekraakte software gebruikers zit te kietelen en aanspoor om eens in de buidel te tasten. Weet diegene uberhaupt wel wat spammen is en wat niet?

Ik ben al wat jaren lid en ook nog toen deze site nog in handen van jullie voorgangers was, toen het nog wel druk bezocht werd.
      Dus ga nou effe niet zitten fucken over dat spammer-gelul, ga liever die sukkels eens uitleggen dat Cubase SX toch wel een stappie interessanter is als die € 20,-- software-pakketjes.

Ik kijk op deze site omdat ik denk dat er mensen zijn die best een duwtje in de rug kunnen gebruiken op het producing-gebied en wat bij te spijkeren op Reason/ Ableton en Cubase gebied, het probleem hier is dat er teveel mensen zijn die downloaden om het downloaden en het geduld niet hebben om zich te gaan verdiepen in zo'n programma, vandaar dat de topics totaal niet worden gebruikt.
      Ja, het standaard verhaal: "Laat je foto's eens zien van je 'studio'" en dat soort topics, en dat is echt jammer.
      Misschien is de gemiddelde bezoeker op dit Forum vrij jong en komen die net kijken, met alle respect natuurlijk, maar er is dus niet echt veel te zien in de diverse topics.

Oh ja nog iets, waarom zou ik refill-sites aanprijzen voor de Reason-liefhebbers? Ben ik dan een spammer.
      Ga even lekker een bakkie thee drinken en een muziekje opzetten broeder, dan snappie er werkelijk geen enkele f*ck van.

ps, die scheldwoorden kun je gewoon laten staan hoor, past erg goed in deze uitleg.

gegroet, Valentijn
      Diegene verdient het niet eens om mod te zijn
      spammer is een titel geen uitschelding die wij mods aan jouw account hebben toegevoegd!!!

ga liever die sukkels eens uitleggen dat Cubase SX toch wel een stappie interessanter is als die € 20,-- software-pakketjes.
      ik denk niet dat het mijn taak is alles uit te leggen jij kunt ook info geven denk ik zo maar dat heb je wel gedaan ;)

Ik kijk op deze site omdat ik denk dat er mensen zijn die best een duwtje in de rug kunnen gebruiken op het producing-gebied en wat bij te spijkeren op Reason/ Ableton en Cubase gebied, het probleem hier is dat er teveel mensen zijn die downloaden om het downloaden en het geduld niet hebben om zich te gaan verdiepen in zo'n programma, vandaar dat de topics totaal niet worden gebruikt
      daar heb je gelijk in maar das de mentaliteit van de gemiddelde dj!!! maar dat probleem hebben wij niet alleen!!!!

ben ik niet met je eens ik denk dat je het forum niet eens gelezen hebt bij bij de draaitafel sectie moet je eens zien hoeveel info hier staat waar zelfs de doorgewinterde turntabler nog wat aan heeft

Ga even lekker een bakkie thee drinken en een muziekje opzetten broeder, dan snappie er werkelijk geen enkele f*ck van
      ik denk dat je iets te snel bent geweest me je comment

ik vindt je uitleg nogal ver gezocht en niet doorgrondt
      ik hoop voor je dat je je stelling herziet en inziet dat het niet zo is dat als je denkt dat het is je zit nml TOTAAL verkeerd naar mijn mening

spammer is een beginners title geen title om jouw de bek te snoeren als we je forum junkie zouden hebben genoemd was je toch ook geen junk geweest?????????

Comment

Er wordt in ieder geval op gereageert, kan ik wel waarderen.
        "Spammer" viel me vanavond na een rondje op dit forum ineens op, shit dacht ik, dat ga je godv..... niet menen!
        Wist dus niet dat dit er al langer stond, mijn excusses dan maar.
        Misschien is het niet zo gepast om dit als begintitel te hebben, dat blijkt nu wel.

spreek jullie en zal als ik tijd heb even wat uitgebreider op deze topic ingaan en even reageren op de reactie van Marcello.

gegroet

Comment

volledig met marcel eens

en djvalentine als je nog goede ideeen heb vvor een andere titel voor de personen die nog niet veel gepost hebben laat het dan weten

dit stukje wil ik even op reageren
          het standaard verhaal???
          maar veel mensen blijken blijken wel geintereseerd in dit soort info, want het is een goed bezocht topic. en ik heb daar nog geen reactie van jou gezien en de nieuwelingen ja veel moeten nog heel wat leren. dat gaat af en toe niet even makkelijk maar we komen er wel.

interesant jazeker wel vraag maar aan de noobs onder ons
          ik draai zelf ook nog niet jarenlang maar kan het al wel aardig en leer hier ook veel bij
          en dat het verkoop topic het drukst bezochte deel is. tja dat is gewoon dikke onzin.

en ten slotte denk eerst even goed na voordat je wat op het forum plaatst zoals je ziet ben je veel te snel geweest met je mening over je titel. vraag eerst fatsoenlijk wat het betekend en val niet zo uit tegen iedereen, want met dit topic spreek je iedereen aan.

VRAAG EN DENK NA!!!

Comment

Interessante post... zeker voor iemand met zo'n originele signature, laat me raden je hebt ook zo'n oranje bandje en nu vind je dat mensen maar respekt moeten hebben voor je...

Veel nagedacht voordat je dit postte zeker?

Heren Moddereters, misschien moeten we inderdaad de titels maar eens aanpassen :twisted: iets van: te dom voor woorden?

Slotje?

Comment

nee nog geen slotje laat eerst maar eens mensen op dit forum reageren wat zij hiervan vinden

ik ben benieuwd

Comment

Originally posted by DJ Dyno
                Volgens mij krijg je de titel "spammer" , als je nog maar weinig posts heb geplaatst. Als je meer posts hebt, krijg je ook een andere titel erboven.
                (Bij mij staat "Forum junkie", en ik gebruik nieteens drugs !)
                Ja en bij mij staat er Senior Lid, ik ben niet eens volwassen laat staan bejaard!

Maar nu er toch een topic is hoe zit dat nou met die titels

0 t/m 20 is newbie
                20 t/m 80 is Junior lid (als ik me niet vergis)
                80 t/m ? is senior lid

Aanvulling a.u.b.

Comment

newbe
                  spammer
                  junior
                  senior
                  forum junky
                  ???

Comment

0-20 net hier
                    21-100 platenpoetser
                    101-200 naalden drukker
                    201-400 slipmaat draaier
                    401-??? resident

een idee?

natuurlijk is dit niet aan mij ik zal in onze mod home een post maken met dit voorval wij mods kunnen alleen modden we kunnen verder niets aanpassen aan een users laat staan dat we user info kunnen zien alleen maar wat de "gewone user kan" zien

Comment

NEWBIE 0 - 10
                      SPAMMER 10 - 20
                      JUNIOR LID 20 - 50
                      FORUM LID 50 - 80
                      SENIOR LID 80 - 150
                      MEGA LID 150 - 300
                      FORUM JUNKY 300 - 500
                      FORUM MASTER 500 - 1000
                      MODERATOR 1000 - 3000
                      ADMINISTRATOR 3000

Zo zit het in elkaar :wink:

Comment

Dus gewoon met z'n allen flink posten, en dan zijn we allemaal ADMINISTRATOR

Comment

Originally posted by LorddeWorde
                          Interessante post... zeker voor iemand met zo'n originele signature, laat me raden je hebt ook zo'n oranje bandje en nu vind je dat mensen maar respekt moeten hebben voor je...

Veel nagedacht voordat je dit postte zeker?

Heren Moddereters, misschien moeten we inderdaad de titels maar eens aanpassen :twisted: iets van: te dom voor woorden?

Slotje?
                          Nee hoor, heb gewoon mijn passie aande wilgen gehangen, ben nu 35 en het is mooi geweest met draaien, kinderen hebben, huisje boompje beestje, je weet het wel, vandaar dit onderschrift.
                          Zo zie je maar weer, het is maar net hoe je zoiets leest, zeker na mijn kritische noot, dan ga je het automatisch op een minder positieve, lees objectieve manier lezen.
                          Jij dus ook.
                          Geeft niet hoor, want ik schoot ook nogal uit mijn slof en dat mag best wel eens hoor, hoeft niet altijd leuk en aardig te zijn, maar had bij mij iets milder gekund, dat is me nu wel duidelijk hoor :wink:

Enne, nee, ik denk nooit lang over datgene wat ik wil schrijven, dat laat ik over aan een filosoof.

Comment

dan laten we het hierbij en hopen op een goede afloop qua titels ;)

idd een andere noot dan altijd het goede moet kunnen ben ik met eens

Comment

Originally posted by djvalentine
                              Nee hoor, heb gewoon mijn passie aande wilgen gehangen, ben nu 35 en het is mooi geweest met draaien, kinderen hebben, huisje boompje beestje, je weet het wel, vandaar dit onderschrift.
                              Gestopt met draaien omdat je 35 bent, en huisje boompje beestje ??
                              Dan was het niet echt een passie !

Ik ben nu ook 35, maar als ik iets nog leuk vind, is het wel draaien. Ik heb dan wel geen kinderen, maar met kinderen kan je toch nog steeds je passie beoefenen ?? Ik ken een heleboel DJ's van mijn (onze) leeftijd die nog steeds volop in de 'scene' zitten.
                              Ik vind het zonde dat je zo iets opgeeft voor een vrouw en kinderen. Ik zou dat zelf nooit doen !

Comment

Working...
                              X