Announcement

Collapse
No announcement yet.

[url]www.discobusiness.tk[/url]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [url]www.discobusiness.tk[/url]

Hey, hier is onze nieuwe site! is nog lang niet zo mooi als die van dyno ( :( ) maar is wel een hele verbetering van die ouwe van ons:

Wat ik gebruikt heb:
    Me verstand (had ik dat dan?)
    Dreamweaver
    Kladblok

De link: www.discobusiness.nl

Wat vinden jullie er van??? en Schrijven jullie wat in het gastenboek??

Dankje!

Jah mooi hoor :lol:

Komt trouwens een ook een nieuw logo aan! :D 8)
    Ben een beetje aan het photoshopen geslagen :lol:

Comment

Dreamweaver is niet echt geweldig (mijn mening), ziet er verder wel goed uit

een paar tips
      • werk nog wat aan de kleurcombinatie, dat lichte blauw past niet echt (weer mijn mening)
      • de site wordt waarschijnlijk wat overzichtelijker als je het lettertype iets kleiner maakt

Allemaal design tips, komt omdat dit best een moeilijk deel is. Ik ben acht weken bezig geweest met mijn design ;)

Comment

hij is niet proffecioneel maar wel goed voor info 8) Binnenkort komt mijn nieuwe site wil ik ook ff je kritiek :P

Comment

werk nog wat aan de kleurcombinatie, dat lichte blauw past niet echt (weer mijn mening)
          Er komen wat meer kleurtjes in met flash animaties

de site wordt waarschijnlijk wat overzichtelijker als je het lettertype iets kleiner maakt
          Ik ga het is proberen!

hij is niet proffecioneel maar wel goed voor info
          tsja... ben ook geen prof in websites ontwerpen ;) maar hij is nog onder constructie he!

Jah mooi hoor :lol:
          Dankje ;)

Heb de oude ook nog ff online gezet: http://home.unet.nl/terpstra/db2

Welke vinden jullie mooier?

Comment

De nieuwste want de oude heeft te donkere kleuren, dat is niet uitnodigent...

Mensen moeten vrolijk worden want een feest is iets vrolijks en wij zorgen voor feest :lol: van die donkere kleuren word je eerder depri :wink:

Comment

Té vrolijk kan ook weer te kinderlijk overkomen, kijk daar dus ook mee uit. Tis maar een tip.

EDIT:
              Om met de woorden van m'n informatica docent te praten: 'Wat een disco site' :D (komt bij jullie wel goed uit trouwens :wink: ).

Comment

De nieuwste want de oude heeft te donkere kleuren, dat is niet uitnodigent...
                Té vrolijk kan ook weer te kinderlijk overkomen, kijk daar dus ook mee uit. Tis maar een tip.
                Het ligt eraan hoe je deze donkere kleuren gebruikt, als je bijvoorbeeld bij jullie oude site een vetgedrukt lettertype zou nemen, en een net iets andere (klein beetje lichtere) tint blauw, en het logo een beetje aan[ast met goede kleuren, dan hebben jullie nog steeds een donkere site, maar wel uitnodigend.

Opzich kan een webdesigner (een hele goede) met alle kleuren een uitnodigende site maken. Dit ligt maar net aan de manier waarop je ze gebruikt.

Mensen moeten vrolijk worden want een feest is iets vrolijks en wij zorgen voor feest van die donkere kleuren word je eerder depri
                Dit ligt waarschijnlijk weer helemaal aan je draaitstijl, ik kan me zo voorstellen dat DJ's die Hardcore of speedcore draaien een iets donkerdere uitstraling willen, simpelweg omdat feestkleuren nou niet echt bij die stijl horen. kijk maar eens op hypefm

Om met de woorden van m'n informatica docent te praten: 'Wat een disco site' (komt bij jullie wel goed uit trouwens ).
                Geeft ie een compliment, ook al is het niet zo bedoelt :wink:

Comment

Originally posted by NBeat
                  Dit ligt waarschijnlijk weer helemaal aan je draaitstijl, ik kan me zo voorstellen dat DJ's die Hardcore of speedcore draaien een iets donkerdere uitstraling willen, simpelweg omdat feestkleuren nou niet echt bij die stijl horen.
                  Wij draaien voornamelijk alleen maar of feesten :lol:
                  --> Lichte velle kleuren!

----edit:---
                  HTML code v/d quote was niet goed :wink:

Comment

Originally posted by NBeat
                    Het ligt eraan hoe je deze donkere kleuren gebruikt, als je bijvoorbeeld bij jullie oude site een vetgedrukt lettertype zou nemen, en een net iets andere (klein beetje lichtere) tint blauw, en het logo een beetje aanpast met goede kleuren, dan hebben jullie nog steeds een donkere site, maar wel uitnodigend.

Opzich kan een webdesigner (een hele goede) met alle kleuren een uitnodigende site maken. Dit ligt maar net aan de manier waarop je ze gebruikt.
                    Ik heb het ook niet specifiek over de kleuren, maar maak er gewoon geen site van met teveel flitsende dingen, want dan krijg je deze opmerking:

'Wat een discosite!'

Comment

Originally posted by DJInsidious
                      Ik heb het ook niet specifiek over de kleuren, maar maak er gewoon geen site van met teveel flitsende dingen, want dan krijg je deze opmerking:

'Wat een discosite!'
                      Zoals het intro van de site van Roger P.?

Comment

Heb het meer over flikkerende flash en gif animaties die over heel je site staan. Een pakkende intro als bij RogerP kan helemaal geen kwaad, maar als dit over heel je site zo is, krijg ik persoonlijk al snel migraine :D (zal ook niet de enigste zijn).

Comment

die site van RogerP is een template.. k heb m vaak gezien.

Comment

@ DJInsidious: Ok ik snap hem ;) dat zijn veel persoonlijke sites van die op home.planet.nl/blablabla staan ;) toch?

Maar! die van Roger P. Is SUPER mooi!

Comment

Of op zo´n site als websitemaker ofzo.

Met een sterrenachtergrond die de hele tijd blijft flikkeren.

Comment

Working...
                              X