Announcement

Collapse
No announcement yet.

vakantie berichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Morgen om 6:00 naar Frankrijk :D
    Normandiƫ -> Le mont st. michel om precies te zijn 8)
    We zitten daar in een oude bakerij die helemaal is omgepimpt tot luxe vakantie huis 8)

ik neem me cd map mee en ga is kijken of ik ergens ffies kan draaien daar :wink:

:lol: :lol: I'll show them the dutch party style :lol: :lol: lol

en ik zal kijken of ik nog wat kan posten als ik daar ben...

Tot volgende week :wink:

Comment

Hier een berichie uit Tenerife,

Gisteren weer een geweldige set neergezet. :P
      En over een half uurtje vlieg ik naar Nederland.
      Dus dan ben ik weer terug :(

Maar maandag weer draaien in Siciliƫ :lol:

Comment

Ik ben nu nog in nederland en ga bijna naar italie met cd's n koptelefoon..effe daar de boel op stelten zetten als mogelijk :P

Zo we zitten overal:P

Comment

Ben gisteravond teruggekomen uit Polen!

Was echt super...mooie vrouwen, lekker weer, lekker eten en vooral goedkoop 8)
          Ik heb zelf niet de mogelijk gehad om te kunnen draaien, maar heb wel disco polo gehoord. Dat was ook wel weer leuk.

Voor de mensen die op vakantie gaan/zijn: Nog een prettige vakantie!

Comment

Bonjour!

Ik ben net terug uit frankrijk met een rood / bruine kop 8)
            Het was onwijs leuk, helaas zelf me skillz (had ik die dan?) niet kunnen vertonen omdat we ergens heel afgelegen zaten...

ondertussen kom ik om in alle nieuwe posts die ik moet lezen, ben nu al een uurtje bezig en heb net polls klaar :?

ik wens mezelf sterkte :lol:

laterz

Comment

Originally posted by DJCASE
              Bonjour!

het was onwijs leuk ...

ondertussen kom ik om in alle nieuwe posts die ik moet lezen, ben nu al een uurtje bezig en heb net polls klaar :?
              Idem hier, net terug uit zuid frankrijk (kijk maar op 't 5 euro billet, daar ben ik geweest !!

Best veel post idd :?

DJ die op de camping kwam was echt .....***!@$#%^%***...... Om nog maar even aardig te blijven.

Die !#$ praatte non-stop door elke plaat heen, je kon geen minuut stilte uit zijn mic horen. hij draaide daar 5 keer toen ik er was, elke keer gebruikte hij ongeveer drie keer YMCA, en draaide telkens het geluid bij YMCA weg zodat het publiek kon meeschreeuwen (en welk publiek, er waren genoeg mensen van 15 - 25, maar het hoogste wat je daar zag was 8 !! En het was bedoeld voor de eerder genoemde groep :?

Was de rest van de avonden karaoke en bandjes die nergens op leken.

Gelukkig was er op de een na laatste avond een vet concert bij de pont du gare (vlak bij dus ;) ) dat was echt vet, kon je op de camping nog steeds evengoed horen als voor het podium :P :P en de laatste avond was er eindelijk een goede band op de camping, al met al wel een supervette vakantie, op de DJ na dan

Comment

Had je zelf je koptelefoon en je ceedees dan niet mee?? Ze zullen op die camping wel meer zooi hebben staan...

Dump je die DJ en trek jij ff het publiek ;)

Comment

Originally posted by NBeat
                  Originally posted by DJCASE
                  Bonjour!

het was onwijs leuk ...

Idem hier, net terug uit zuid frankrijk (kijk maar op 't 5 euro billet, daar ben ik geweest !!

Best veel post idd :?

DJ die op de camping kwam was echt .....***!@$#%^%***...... Om nog maar even aardig te blijven.

Die !#$ praatte non-stop door elke plaat heen, je kon geen minuut stilte uit zijn mic horen. hij draaide daar 5 keer toen ik er was, elke keer gebruikte hij ongeveer drie keer YMCA, en draaide telkens het geluid bij YMCA weg zodat het publiek kon meeschreeuwen (en welk publiek, er waren genoeg mensen van 15 - 25, maar het hoogste wat je daar zag was 8 !! En het was bedoeld voor de eerder genoemde groep :?

Was de rest van de avonden karaoke en bandjes die nergens op leken.

Gelukkig was er op de een na laatste avond een vet concert bij de pont du gare (vlak bij dus ;) ) dat was echt vet, kon je op de camping nog steeds evengoed horen als voor het podium :P :P en de laatste avond was er eindelijk een goede band op de camping, al met al wel een supervette vakantie, op de DJ na dan
                  die dj was tog niet zo'n gekke vent uit zo'nn kindervermaak team? zo eentje die alle kinderen bij elkaar roept en dan moeten die koters zo'n dansje leren. 2 jaar geleden in italie waren er ook van die figuren maar dan 3 keer per dag YMCA en nog veel meer van de troep

Comment

Hij was bedoeld voor hogere leeftijden (hoger dan 15 jaar !! ) Dat lukte hem alleen niet echt !!

Comment

Originally posted by NBeat
                      Hij was bedoeld voor hogere leeftijden (hoger dan 15 jaar !! ) Dat lukte hem alleen niet echt !!
                      haha ok

Comment

geachte dames en heren,

hierbij wil ik u graag het volgende meedelen; den aankomende twee weken zal ik op vakantie zijn... Gij zult het dus zonder mij moeten doen :wink:

Ik kom de 27e terug en ben de 28e te vinden op de expo.. 8)

geniet van 2 weekjes rust want jullie zullen het vernemen als ik terug ben :twisted:

Comment

Veel plezier case :D

zie je de 28ste

Comment

joey, op welke camping was jij, ik was namelijk ook in italie en daar had je dat zeg maar ook :S best irritant.. ik kon ymca wel dromen:S

Comment

uhm 2 jaar geleden gasparina aan het garda meer. :D

Comment

Veel plezier kees!!

Ik ben net trug uit een 4 weken lang durende vakantie...

Was leuk :) eerst naar zuid belgie daarna naar de vogezen en daarna naar Clet Mond Verand (midden frankrijk)

Comment

Working...
                                X