Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
mm soms wel soms niet... ik vind wel dat de disotheken erg achteruit zijn gegaan... in het algemeen gewoon de sfeer enzo is veel minder.
Grote feesten en festifals (neem bijvoorbeel defqon) Dat vindt ik echt een perfecte sfeer! mooi weer buiten gezellige mensen geen vechtpartijen en dergelijke.
Men verwacht tegenwoordig veel meer van feesten vind ik. Als je vroeger in een schuur van een boer (om maar even iets te noemen) een feestje neerzette, vond iedereen dat leuk. Is het niet naar men zijn zin, vind men er vaak niets aan en geeft men er een rot schop tegen. Is het gezellig en leuk zijn de mensen vaak uitbundiger, en is automatisch het feest ook beter.
Misschien beetje een theorietje, maar kan wellicht kloppen...
Ten eerste ben ik het met Insidious eens.
Maar vroeger organiseerde ze feesten waar een winst marge belangrijk was maar niet op num 1 stond.
Nu is het zo geld op 1 en dan de rest en gezelligheid op num 5 (ofzo).
Voorbeeld wie kent de energiehal in Rotterdam,bestaat niet meer maar dat waren feesten die kom je nu niet meer tegen.
Conclusie het draait alleen maar om geld en de rest telt niet meer mee.
Comment