Announcement

Collapse
No announcement yet.

De pitch van Technics

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De pitch van Technics

Ik vroeg me zo af hoe het kan dat als ik sensation mixen luister of andere mixen het tempo van de nummers aardig hoog ligt.
    En dat terwijl er technics staan, die zoals je wel weet tot 8 % pitch gaan.

Ik hoorde dat je je technics kon opvoeren tot 16%!!
    Zouden ze dit ook gedaan hebben bij de technics op die feesten?

Post eens een voorbeeld want ik begrijp niet waarom zou je platen zo hoog moeten pitchen? dan verkracht je de plaat.

Platen worden toch gewoon op een bepaald toerental opgenomen 33 of 45 toeren. en dat is dan het tempo waar je hem op hoort af te spelen.

Comment

:roll:

Comment

Comment

Wil ook mee doen :P :lol:

Comment

Gewoon het tempo van de nummers ligt hoger dan die 8% !!

@ kone, luister maar eens goed naar live mixen van sensation en dergelijke!!

Het klinkt juist vet als je je platen wat sneller afspeeld dan gemiddeld want dan komt een plaat goed tot zn recht.
            Daniele Mondello vooral, die knald de platen er in hoog tempo doorheen.

Maargoed zal wel aan mij liggen als ik de enige ben die dat ziet :roll:

Comment

misschien hadden ze deze wel staan en cdjs... :P

Met Computergestuurde pitch-control: snelheidsaanpassing van + / - 8% en + / - 16%

Ik dacht dat de meeste van jullie het wel wisten... blijkbaar niet.

Comment

Je kan idd de platenspelers opvoeren tot 16% het is heel simpel.
                Ik heb het zelf ook gedaan,maar heb ze nu weer terug gedraaid.
                Het draaien met 16% is wel wennen want je pitch is veel gevoeliger,maar alles went.

Comment

Nope, ik wist niet dat er ook zo'n technics was :!: :!:
                  Is die nou ook weer veel duurder :?:

Comment

Ik heb zelf een SL 1200.
                    Kijk anders op deze site http://www.mio.co.za/printpage.php?id=238.
                    Maar let op; als je hem weer terug naar de orgionele stand wil terug brengen is dit niet meer mogelijk.
                    Je krijg hem dus nooit meer 100% orginoneel maar ja dat went nu ook wel weer.
                    Je moet je platen toch altijd afstellen op de andere plaat dus....... :roll:

Comment

Originally posted by EJAY
                      Nope, ik wist niet dat er ook zo'n technics was :!: :!:
                      Is die nou ook weer veel duurder :?:
                      zijn zeker een stuk duurder maar ook wel een stuk mooier :D...

hier kan je t checke

Comment

damn wat ziet ie er mooi uit, verbeteringen ook zoals anti skating kan tot 6 8O .

onwijs mooi ding, de prijs vind ik iets minder maargoed dan heb je ook het beste van het beste :D

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
                          misschien hadden ze deze wel staan en cdjs... :P

Met Computergestuurde pitch-control: snelheidsaanpassing van + / - 8% en + / - 16%

Ik dacht dat de meeste van jullie het wel wisten... blijkbaar niet.

Dat idd nieuw voor me,maar het wel mooi dingetje hij mag er zeker wezen.
                          :lol:

Comment

Originally posted by EJAY
                            damn wat ziet ie er mooi uit, verbeteringen ook zoals anti skating kan tot 6 8O .

onwijs mooi ding, de prijs vind ik iets minder maargoed dan heb je ook het beste van het beste :D
                            anti skating heb ik toch altijd op 0 staan :P:P

Comment

ik ook geeft hier het beste resultaat nog altijd

Comment

Working...
                              X