Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speel jij een instrument?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Speel jij een instrument?

We zijn allemaal dj's hier op het forum en houden ons dus hardstikke met muziek bezig... Maar mijn vraag is dus speel jij een instrument, of anders gezegd, maak jij zelf ook muziek??

Ik heb 3 jaar blokfluit gespeeld en toen heel lang niks, maar ik wil nu trompet gaan spellen simpelweg omdat ik het een prachtig instrument vind en de klanken vind ik mooi 8)

Heb iets van 7 jaar trompet gespeeld, toen was ik het moe.

Ben nu sinds een half jaar met een electrische gitaar in de weer. Kan verder ook aardig met een keyboard overweg

Comment

Re: Speel jij een instrument?

Originally posted by DJCASE
      Ik heb 3 jaar blokfluit gespeeld...
      Je mag van geluk spreken dat het bij 3 jaar is gebleven. Ik heb op de basisschool (kan het me nog heel goed herinneren) 5 (!!!) jaar lang blokfluit gespeeld. Was ook blij dat ik er nĂ¡ groep 8 ook mee kon stoppen. Dat blokfluiten verknoeide altijd heb begin van je weekend (had het altijd op vrijdagmiddag).

Nu bespeel ik ok het ogenblik niets en denk ook niet dat dat ervan gaat komen naast het DJ-en.

Comment

ik heb 1 jaar xylofoon en 1 jaar blokfluit gespeeld (ergens tijdens mijn basisschool-periode), maar dat begon al snel te vervelen, dus ben ik ermee gestopt.
        Ik wil ooit nog wel eens elektrische gitaar of drum kunnen spelen. Het zal waarschijnlijk wel bij 'ooit' blijven :cry:

Comment

Ik heb een jaar of 15!!! slagwerk en percussie gespeeld, de laatste jaren op hoog niveau. Deze kennis kan ik nu geweldig toepassen bij het draaien (tellen doe ik al lang niet meer, je gaat de muziek "aanvoelen") en ik wil het ook nog gaan combineren, dus een dj met live drums e.d. De mogelijkheden zijn eindeloos op deze manier!!

Comment

Ik speelde keyboard, ongeveer 5 jaar gedaan (les dan ;) )

Nu speel ik nog steeds keyboard, maar dan in de schoolband. Het is alleen wat gecompliceerder, ik speel namelijk basgitaar op m'n keyboard via een basversterker :? Ik doe dus opzich niet zoveel meer met echt melodien spelen ofzo, maar ik hoor bij de basis van de band :D :D Betekend minder (lees: niet) thuis oefenen, in plaats daarvan oefen ik tijdens de normale repetitie uren. Ik wil eigenlijk de techniek een beetje gaan regelen, dus de versterking van de instrumenten en het licht bij optredens, maar dat is nogsteeds een misschien :(

Wat DJ TNOX al zei, die jaren muziek die ik nu achter de rug heb maken het tellen overbodig, je weet gewoon wanneer je iets moet doen, zonder dat je hoeft te tellen, beetje lastig uit te leggen eigenlijk.

Comment

Ik rock op mijn keyboard!!

Hiiiieeehaaaaa!!

Comment

Net als al werd gezegt. iemand die al een instrument heeft bespeeld die leert het dj-en gemakkelijker omdat het gevoel er gewoon al is.
                Vriend van mij die drumt en die liet ik pas met platen mixen voor het eerst en die deed het zeker niet slecht.

Comment

K speel nu wel een tijdje elektrishe gitaar maar NBeat kwis duz neij dat jij da basgitaar op je keybord in de schoolband deed:P dan hadden we bij da feest wel met ze 2en kunnen optreden;) hoefden we alleen maar een lekkere beat te zoeken op je keyboard dan vul jij t ritme op met je bas/keyboard ofso:P en dan doe ik wel wat lolligs met me gitaar;) maar ajmmer dat t daar al te laat voor is.... naj mensen k spreek jullie!!
                  Slidebase

Comment

Dat heb ik je toch al wel eens verteld ??

Comment

oh da ging dan vast onder t halo 2-en want dan gaat alles me ene oor in en t andere eve hard weer uit:P

Comment

zou best kunnen :P

Comment

Ik bespeel al ruim 15 jaar de draaitafel.

Comment

Ik heb 2 jaar klarinet gespeeld en nu speel ik ongeveer 2 jaar saxofoon (alt saxofoon)

Comment

Heb eerst 6 jaar snaredrum gespeeld, daarna 2 jaar Drumstel les gehad, dus kan een aardig potje drummen :) overginens lang niet meer gedaan

Comment

Working...
                              X