Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj forum dj expo meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hihihi.....ben dus niet de enige die al aan't oefenen is :P

Comment

er is geen ergere publiek dan dj publiek ze weten allemaal wat ze doen en ze horen alles en het is nooit goed!

denk haast dat ik in acid maar iets klaarmaak gaat het nooit verkeed maar das te nep eigenlijk!

Comment

heb ff op de site van die expo gekeken en lijkt me wel leuk dus ik ga der ff over nadenken of ik kom. en steph ga je ook draaien in de hummer? 8)

Comment

Nou ik kom zeker langs en platen heb ik toch mee dus wie weet een spontane dj-jamsession?

Comment

Originally posted by marcello
            er is geen ergere publiek dan DJ publiek ze weten allemaal wat ze doen en ze horen alles en het is nooit goed!

denk haast dat ik in acid maar iets klaarmaak gaat het nooit verkeed maar das te nep eigenlijk!
            ik heb zoiets als dj ook tegenover anderen. Respect the set of the dj.

Soms zijn er jongens die minder ervaring hebben dan jij en denk je zo van ze kunnen er nix van... maar jij bent ook zo geweest.
            Iedereen moet zn eigen ding doen.

T enige waar ik geen respect voor heb is voor een dj die er geen zin in heeft en er om die reden niets van maakt terwijl ie het wel kan :D

zolang het er leuk aan toe gaat en de dj ze best doet is het voor mij al goed. commentaar is altijd welkom maar moet je zelf ook positief opvatten vind ik

Comment

Ik sluit me volkomen bij Basrose aan!

Comment

me 2 :D

Comment

Hebben ze alleen maar cd-spelers daarzo??

Dan moet ik toch ook echt ff wat gaan doen met vinyl op cd's :S

Comment

ik heb respect voor een andere dj maar geen als ze denken dat ze het beter kunnen en ik weet dat ik vroeger ook zo was ;)

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
                      ... k moet alleen nog ff wat vinyls op cd zetten aangezien ze waarschijnlijk alleen cdspelers hebben...
                      Echt waar?? Lijkt me niet toch?

Ik ben ook van de partij, ik moet ook draaien beide dagen voor DJ School Gorinchem!!

Comment

jah pioneer en platenspelers gaat niet samen denk ik

we draaien dan voor pioneer met technics spelers de hele dag :lol:

Comment

...Zou Joey ook komen?? :twisted: :twisted: :twisted:

Comment

Wat vind ik het jammer dan ik niet kan zeg :lol: !

Comment

Originally posted by djtnox
                              ...Zou Joey ook komen?? :twisted: :twisted: :twisted:
                              ja ik kom

Comment

k*t

Comment

Working...
                                X