Announcement

Collapse
No announcement yet.

[url]www.musicspirit.nl[/url]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [url]www.musicspirit.nl[/url]

he mensen,

wat vinden jullie van mijn site, ik heb er mysites voor gebruikt. is heel makkelijk programma daarvoor. ik hoor het wel. het is dus www.musicspirit.nl (voor allee duidelijkheid)

laters Diego

site is een beetje rommelig... maar hij ziet er wel grappig uit!

btw: post 'm nou niet meer in ons gastenboek want de link is inmiddels alweer verwijderd! geen gratis reclame 8)

Comment

tsja maar jouw site ziet er dan weer een beetje te saai uit..
      :?

Comment

was ie al af dan? :?

Comment

Diego en Gutti....

Draaien jullie Italo? Dat zou wel koel zijn.

Ik vind de website niet mooi jongens! Je kan beter zelf even html leren, of even op zoek gaan naar dreamweaver (en een cursusboek :D ), want dan wordt het gauw al beter, en je kan helemaal je eigen ding doen. Of begin een weblogje zoals de meesten hier. Dat is sowieso leuker en ook persoonlijker.

Comment

oow nouja me mate en de vrouwen hier in den bosch vinden het wel allemaal super dus, zal wel iets den bosch zijn dat je zo'n site mooi vind.
            laters Diego

Comment

oowja,
              dj case ga je al op stap want dan moet je foto's van in de kroeg op je site zetten vinden veel mensen leuk zo wordt je site bekend en krijg je meer boekingen werkt zo ook bij mij, gewoon een tip.

laters

Comment

Om eerlijk te zijn, een beetje rommelig, en je memu aan de linkerkant EN de bovenkanr is zeer onduidelijk, misschien een andere kleur ?

Comment

even paar tips hoe ik het zou doen.. haal de reclame en dat gratis spul van je site... ook dat zoek ding. Zet alles wat verder uit elkaar zodat het overzichtelijker en ruimtelijker lijkt

Comment

hoe kan ik die reclame weghalen dan is maar met een gratis programmatje gegaan ben niet zo'n computernerd die weet hoe dat allemaal doet. maar bedankt voor de tips laters..

Comment

Originally posted by Diego
                      oowja,
                      DJ case ga je al op stap want dan moet je foto's van in de kroeg op je site zetten vinden veel mensen leuk zo wordt je site bekend en krijg je meer boekingen werkt zo ook bij mij, gewoon een tip.

laters
                      Ik ga geen foto's op me site zetten van als ik zelf uitga.... het is de site van mijn bedrijfje, daar ga ik toch geen privé foto's opzetten! word het niet echt overzichtelijker van ofzo...

Comment

Uhhh...bedrijf?

Even over de site van Diego. Er staat nergens waar jullie ergens vandaan komen. Dat moet ik hier uit het gastenboek halen. Slordig!

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                          Uhhh...bedrijf?
                          ok geen echt bedrijf, vandaar bedrijfje :lol:
                          je moet een keer niet alles zo letterlijk nemen!

Comment

Originally posted by Diego
                            hoe kan ik die reclame weghalen dan is maar met een gratis programmatje gegaan ben niet zo'n computernerd die weet hoe dat allemaal doet. maar bedankt voor de tips laters..
                            Je hoeft echt geen computernerd te zijn om een site te maken hoor, daar heb je alleen wat geduld en een gevoel voor design voor nodig.

Comment

Working...
                            X