Announcement

Collapse
No announcement yet.

de vernieuwde site van tiesto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• de vernieuwde site van tiesto

www.tiesto.com damn deze site is eindelijk flink verbeterd ant de ouwe site zoog te erg... dus nam ik tiestoworld als alternatief en deze nieuwe updat zal daar cker verandering in brengen. en wat is jullie mening :P

Eerlijk is eerlijk, het is een mooie site geworden!

Comment

ziet er idd wel mooi uit!

Comment

nice indeed :!: :!: :!: :P :P

Comment

Hij is idd wel vet... 8)

Comment

Hmmm, als meneer Tiësto die site zelf zou hebben gemaakt, zou ik het heel knap hebben gevonden, maar omdat hier natuurlijk een team van professionele webdesigners (een bedrijf) achter zit, vindt ik het niet erg origineel.

Comment

is wel zo, maar toch een verbetering ;)

Comment

Hijs wel mooi!! maar niet fantastisch... (komt door dat van Dyno)

Comment

Ik zie eerlijk gezegd mijnheer Tijs nog niet zelf achter de PC kruipen om eens op zijn gemakje een site in elkaar te knutselen. Aan de andere kant, voor een bedrijf die dit dagelijks doet vind ik het inderdaad wel een beetje té min, ben ik met jullie eens. Had beter gekund, maar vind het toch wel een aardige en vooral rustige site (vind ik wel heel belangrijk!!).

Comment

Daar heeft ie de tijd echt niet voor, ik heb een tijd geleden op tv een programma gezien, toen werd tijs geïnterviewd (dat was toen hij zo'n achtbaan opende in dysneyland ofzo, hij draaide toen in een plastic bol iniedergeval, vond ik er niet uitzien btw, maar b2t) daar zei hij ook dat ie bijna geen tijd voor zn vriendin had, omdat ie om de week weer ergens anders naartoe vloog ofzo :S:S

Voor een bedrijfje dat dit dagelijks doet zou je idd wel wat meer verwachten, maar al bij al is het een aardige site, als je er niet al te goed naar kijkt ;) :?

Comment

Working...
                    X