Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
NIET..
ik doe het op een oud ercler mengpaneel dat al zoizo 11 jaar in het stof heeft gestaan. ik ga wel een nieuwe kopen maar dat kan pas morgen dan heb ik weer geld (moet morgen draaien)..
Mijn moeder stoft alles braaf af op mijn kamer. Maar ik had wel opeens last pas geleden dat er toetsen van mijn toetsenbord waren verdwenen in de stofzuiger.
Ik heb m'n setje onder decksavers staan. Dit omdat er mensen zijn die het leuk vinden wel eens wat op m'n mengpaneel etc te leggen als ze op visite komen (staat in de woonkamer, helaas geen andere plek :(). Daarvoor altijd de flightcases dicht maar dan moest ik steeds weer de kabels aansluiten, was ook niks -.-.
Ik heb er altijd een kleed overheen liggen, terwijl ik vaak nog dingen bovenop de mixer leg. (kan beter misschien zo'n deck saver aanschaffen)
En als ik op vakantie ben heb ik de rare gewoonte alles voordat ik wegga in flightcases te doen.
Tip van de week: Wanneer je dure DJ-gear hebt en er flightcases voor hebt, berg die dan ergens ver weg in een kast o.i.d. op als je op vakantie gaat. Mocht je een inbraak hebben dan zullen ze je gear niet snel vinden.
Comment