Announcement

Collapse
No announcement yet.

hoe dek jij je mixer af?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat is een hele goede Rick, ik heb daar dan ook nog een aanvulling op. Is wel een beetje off-topic... Maar wel waard te vermelden vind ik.

Ja een andere is dan ook weer, zorg dat je (of je ouders hun) inboedel-verzekering in orde is. Zo kwam ik er een paar maanden geleden achter dat onze inboedel-verzekering "maar" tot 2500 euro audio-visuele apparaten dekt, dat ga je dus niet redden met de gemiddelde DJ-gear, tv en versterker etc. Daar viel dan ook nog eens de pc/laptop etc onder (ligt aan je verzekering). Inmiddels hebben we er 1 die wel dekkend is.

Bij m'n ouders hebben we destijds na mijn duurdere dj set eens de verzekeringsagent langs gehad om te laten checken of we onderverzekerd zijn of niet.

En dan gaat dit niet eens alleen over diefstal maar ook brand en zulke ongein.
    Hoe dat voor drive-in show bedrijven zit qua verzekeringen weet ik niet, dit is puur als particulier. Wellicht kan daar iemand iets zinnigs over zeggen, maar nu ga ik misschien net te off-topic.

Comment

Ik heb dus een Pioneer set en ik heb daarvoor Decksavers ( het merk) aangeschaft en blij toe want met 2 katten in huis heb je ook een heleboel stof.

Comment

En zo hoort het ook! ;) Des te langer plezier heb je van je spullen, ze zien er niet zo lelijk uit vind ik en kosten ook niet zoveel.

Comment

Daarom, die set was me duur zat hahaha :p
          En ik vind het wel stoer lijken hoor, beter dan een handdoek erover, want dat vind ik een noodkijk

Comment

Klopt, nu kan je er boven hangen om ze te bewonderen en nog ongestraft kwijlen ook als je dat wilt! :D

Comment

Goh , net nieuw hier en gelijk geen "geheimen" meer

Comment

Bij ons zit alles gewoon in flightcases. Verder doen we er eigenlijk helemaal niks over. Vaat doeken heten niet voor niks vaat doeken die zijn voor de vaat en t-shirts heb ik om aan te trekken. Ook voor transport en bekabeling is een flightcase geweldig beschadigt niks en hoeft niet telkens te herbekabelen als je gaat draaien. Begint het toch te kraken en te piepen of weet ik veel wat nog meer hup fader vervangen en indien nodig heel de zooi gewoon vervangen. Tegen die tijd zal het voort wel nodig zijn en zijn geld opgeleverd hebben.

Comment

Flightcases mogen wel de beste oplossing zijn, maar tevens ook de duurste. Al lijkt het me niet slim om met je nieuwe 6.000 euro Pioneer setje van hot naar her te trekken met een stel vaat doeken er op.

Comment

Jah maar met een goede flightcase ben je er ook zowat voor heel je leven vanaf. Op een leuk setje valt het meestal op zich ok nogal mee. Maar klopt het zijn minder leuke investeringen want echt mee spelen kun je er helaas niet mee.

Comment

Voor thuisgebruik lekker Decksavers nemen. Dan komen er ook geen krassen op je tafel, je zit niet met de losse deksels en je set wordt er niet zo lomp groot van. ;) Kan voor de meeste ruimtes thuis toch een flink verschil maken.

Op het moment dat je er mee aan de wandel gaat zeker wel flightcases nemen en het liefst een beetje goede. Onder een auto van 50.000 euro leg je ook geen Wanli bandjes. :D

Comment

toch ook geen flightcasjes mag ik hopen ;)

Maar je hebt wel gelijk dikke spullen kopen en dan afdekken met een vies oud doekje waar niemand van weet wat er allemaal al mee is gebeurd :P

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                          ...een vies oud doekje waar niemand van weet wat er allemaal al mee is gebeurd :P
                          En ook niet WIL weten:)

Comment

Ik gebruik gewoon Flightcases en als ik een tijdje niet draai gooi ik daar nog een onderlaken van een bed bovenop (van die onderlakens bedoeld voor kinderen of ouderen die incontinent worden ene kant zacht andere kant plastiek en waterproof).

Werkt handig en sinds en het zal (mss. tussen mijn oren) wellicht wat extra beschermen.

Comment

Working...
                            X