Announcement

Collapse
No announcement yet.

hoe dek jij je mixer af?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe dek jij je mixer af?

met een plasiczak :P

2 theedoeken

Comment

1 theedoek eroverheen :P

Comment

een laagje zuurstof

Comment

Originally posted by Dr_Gonzo
          een laagje zuurstof
          Vloeibaar ?? :P :P :twisted: :twisted: :twisted: :P :P

Comment

normaal niet maar als ik lang weg ga, op vakantie bijvoorbeeld dek ik 'm af met een oud overhemd!

Comment

Over mijn gehele booth ligt een zelfgemaakt kleedje :P :wink:

Comment

Met een doekje uit de koopjeshoek van de Ikea :wink:

Comment

Met een lap van een soort zwart imitatieleer dat gebruikt wordt om meubels te bekleden. Geen katoen oid omdat dat juist stof vasthoud en van zichzelf al stoffig is. En aangezien je die theedoek niet altijd met dezelfde kant naar boven neerlegt zal er dus alsnog stof in je mixer komen. Al is regelmatig verwisselen en wassen natuurlijk ook een optie.

Bijkomend voordeel van dat nepleer (sky ofzo?) is dat het bierproof is. Handig voor eventuele pauzes on the road :wink:

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                    En aangezien je die theedoek niet altijd met dezelfde kant naar boven neerlegt zal er dus alsnog stof in je mixer komen.
                    Gewoon een groot kruis op één kant zetten, dan is het duidelijk

Bijkomend voordeel van dat nepleer (sky ofzo?) is dat het bierproof is. Handig voor eventuele pauzes on the road :wink:
                    Ik laat echt geen glas bier in de buurt van m´n booth komen hoor ;)

Comment

wat een topic :?

Comment

ehm.. niet?

Comment

.
                          Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:15.

Comment

Originally posted by Tryped
                            ehm.. niet?
                            kunt hem beter even afdekken na het mixen, dj gear is duur spul en wees er zuinig op, dek je niet af krijg je krakende faders.

Comment

Niet............dat dat Behringer lijk van mij snel mag sterven :twisted:
                              Gisteren met die XTC gekloot. Wat een mengpaneel! Heerlijke faders/schakelaars/draaiknoppen. En die VU-meter. Lekker groot en duidelijk!

Comment

Working...
                              X