Announcement

Collapse
No announcement yet.

Weer eens wat foto's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer eens wat foto's

Bruiloft gedaan. Niet al te grote set, maar ach het zijn weer eens wat foto's.

Lag nogal afgelegen in de Belgische Ardennen. Voltage was aldaar gemiddeld 205 volt met uitschieters naar 190 volt. 8O 8O 8O

Kon het materiaal prima tegen. Alleen het lampje van de mixer niet (stoorde op het geluid, dus maar verwijderd) En soms gaven de parren wat minder licht. Daarom gebruik ik dus kwaliteitsmateriaal :wink:

In een tent achter een soort landhuis

Subs netjes verstopt.
    Niet echt recht daar,
    maar met wat stenen
    kom je een aardig eind

Versterkerrekje

Connectorpaneel is nog niet helemaal klaar

Uiteraard mocht er gedanst worden...

En dat werd dan ook erg veel gedaan
    Al is dat niet zo goed te zien op de foto's

Maar he, kan niet alles tegelijk :wink:
    Doe namelijk nog steeds alles alleen

Re: Weer eens wat foto's

Originally posted by T-Nuzz
    Voltage was aldaar gemiddeld 205 volt met uitschieters naar 190 volt. 8O 8O 8O
    dat zou ik mijn apparatuur dus nooit aandoen :? :? maja, misschien is dat van mij wat minder kwaliteit ;)

Comment

Nadat ik e.e.a. wat anders had verdeeld over diverse groepen had ik voor het geluid vrijwel constant 215. Licht rond de 200.

Scheen daar normaal te zijn omdat ze zover van een tranformator zitten. Electriciteitsbedrijf wil er niets aan doen omdat het nog binnen een bepaalde marge zit.

Edit voor de beginners: hangen jullie een voltmeter aan het stopcontact voordat je het ergens insteekt? Vooral bij kroegen, zalen en discotheken kom je vaak rare dingen tegen met bijv. krachtstroom. Meestal met de aarding. 230v tussen willekeurige fase en aarding :evil: :evil: Of dat je in zo'n kroeg een stopcontact krijgt toegewezen dat achter een dimmerzit omdat ze er net een lampje voor je hebben weggehaald :evil:

Comment

Dan moet je volgens mij tog nog niet bij de echte beginner wezen, die zitten gewoon in hun eigen plaats meetal in huiskamers ofzo, waar ze normale 230V stopcontacten hebben :P :P

maja, idd wel een goed idee om zo'n voltmeter aan te schaffen, waar kan je die dingen makkelijk kopen en hoe duur zijn ze, of is zo'n multi meter van de praxis of gamma ook al goed ? En hoe gebruik je die dan, is (idd voor de beginner) wel handig om te weten ;)

PS: noemen ze in Belgie ±50 volt eronder binnen de marge :o 8O 8O

Comment

vraag maar aan je natuurkunde leraar :P

Comment

Even om iets duidelijk te maken, ik ben ook een beginner, dus begin niet gelijk te schreeuwen datik een egotripper ben ofzo :?

maja, k vraag liever niks aan mn natuurkunde leraar, die gast gaat je dan een beetje vaag zitten aangapen als je iets vraagt dat niks met school te maken heeft (of wat wij in onze klas vermoeden, iets dat hij niet heeft voorbereid).

Comment

Ik gebruik zelf ook een multimeter. Zo'n Velleman of Praxisding voldoet prima.

Verder geen commentaar op de foto's?

Comment

Originally posted by NBeat
                Even om iets duidelijk te maken, ik ben ook een beginner, dus begin niet gelijk te schreeuwen datik een egotripper ben ofzo :?
                waar slaat dat op? :?

Comment

Originally posted by NBeat
                  ... die zitten gewoon in hun eigen plaats meetal in huiskamers ofzo, waar ze normale 230V stopcontacten hebben :P :P
                  ...
                  Dit kan je nogal verkeerd opvatten ;) En ik wil dus niet overkomen als iemand die het allemaal beter zou weten, omdat ie zelf geen begiinner meer zou zijn, vandaar die post, ik ben dus zelf ook beginner en heb t over mezelf. Dat was btw niet bedoeld tegen een bepaalde persoon, maar meer aan iedereen, zodat niemand een verkeerd oordeel treft, voor het geval je dacht dat dit iets tegen jou was ;)

*edit*

oh ja, je foto's, zouden we dat bijna vergeten, dus B2T mensen !!!

Je zei het zelf al, je hebt er eigenlijk weinig tijd voor gehad ;) Maja, vindt ik niet erg, k vindt het toch leuker om de apparatuur te zien, die is weer anders en je opstelling en flightcases zijn bij iedereen weer anders, dat is nou interessant ;) :P :P De feestgangers zien er toch overal hetzelfde uit ;)

Maar ik vindt dat je je apparatuur er goed bij hebt staan ;) :P :P *kwijl*

Ziet er uit als een leuke party :D :lol:

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                    Verder geen commentaar op de foto's?
                    Showtje ziet er top uit!
                    mmmm, wat een mooi versterker rackje (:Yamaha) *kwijl kwijl kwijl*

Comment

Working...
                    X