.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
een vraag aan de handigere met computers hier...
Collapse
X
-
Als je een track binnenhaalt wordt deze als een mp3 op je computer geplaatst. In je brandprogramma (ook in mediaplayer volgens mij) kan je kiezen om een cd te branden als data cd (dus met mp3-tjes) of als audio-cd. Deze laatste kan je cd-speler thuis ook lezen.
Anders even kijken op download.com voor een ander programma om een audio-cd te branden. Kan evt I-tunes aanraden, is gratis te installeren.
Succes!
Comment
-
Hoi, om welke mixen gaat het? zit toevallig mijn mix er ook bij want die staat ook tussen de downloads. ;)
Maar als je nou naar downloads gaat en dan met rechts op de link van de mix klinkt en dan kies je voor doel opslaan als, locatie kiezen en hoppa klaar is kees dan alleen nog even branden met het gewenste brand programma :)
Comment
-
Re: een vraag aan de handigere met computers hier...
Originally posted by DJD-TraXxja...ik zit dus met een probleempje... ...als je ze download opent de pc ze gelijk in Windows Media Player, maar als je dan 'afspeellijst opslaan' gebruikt, en je probeert hem op een CD te branden, kan mijn CD speler hem niet afspelen...
Probeer eens met de rechtermuisknop te klikken en in het menutje dat je dan ziet kiezen voor "Doel opslaan als ..." Sla em op in een map naar keuze. Nu heb je dus het hele bestand opgeslagen en kan je naar hartelust je cd-tjes branden.
Ik hoop dat dit je probleem oplost.
-----EDIT-----
Kone kan sneller typen als ik :lol:
----/EDIT-----
Comment
-
nero kan je gewoon legaal downloaden; al heb je dan wel een trial te pakken.. Als je de licentiecode hebt (die kan je vinden door bij een andere computer waar nero op staat naar programma info te zoeken) dan vul je hem in en werkt ie langer dan die ene maand. :D
als dit bericht verwijderd of ge-edit moet worden dan hoor ik het wel 8)
Comment
Comment