Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewoon elke plaat die je koopt vanaf t begin bijhouden ;)

Maar mensen (of dyno eignelijk ;) ), je moet het guinness book of 'recordzzz' eens bellen :P :P

Comment

ja dat lijkt me een goed idee :P

Comment

Originally posted by NBeat
        Gewoon elke plaat die je koopt vanaf t begin bijhouden ;)

Maar mensen (of dyno eignelijk ;) ), je moet het guinness book of 'recordzzz' eens bellen :P :P
        Huh?! Waarom?

Comment

Ik ken niet veel mensen die zoveel platen hebben ;)

Comment

'stoere djm tafel boven in beeld

Comment

Dope shit ouwe;) alleen ik klikte op de download... en toen zeitie dattie not found was:S zou je daar effe naar wille kijken?? dan kan ik je mix es effe luisteren.. hij lijkt me wel kick.. voor de rest.. die site is egt superkick gemaakt!! mijn complimenten!!... die van ons is (jammer genoeg) een stuk minder mooi en professioneel als ik hem met die van jou vergelijk..

dag mensen!

Comment

geen breezah taal aub

Comment

wat is ??breezah?? taal dan?? ik bedoel in hoeverre? want sommige vinden ff al belachelijk dus..

Comment

ik zal het even voor je uitleggen want ik erger me er mateloos aan!!!!

Dope sh*t ouwe;) alleen ik klikte op de download... en toen zeitie dattie not found was:S zou je daar effe naar wille kijken?? dan kan ik je mix es effe luisteren.. hij lijkt me wel kick.. voor de rest.. die site is egt superkick gemaakt!! mijn complimenten!!... die van ons is (jammer genoeg) een stuk minder mooi en professioneel als ik hem met die van jou vergelijk..
                    dope shit ouwe - dyno is idd ouder dan je, maar je toont zo absoluut geen respect voor deze man op deze manier

alleen ik klikte op de download... en toen zeitie dattie not found was - ik klikte op download en toen kreeg ik een melding dat de file niet meer op de server stond (zeitie dattie not found was) waar heb jij nederlands geleerd??????

let aub op je nederlands en geen zeittie, dattie of dope shit ouwe vooral het laatste stoot me ongelovelijk tegen mijn hoofd

als dj op niveau praat je gewoon tegen elkaar niet via deze weg anders ben ik bang dat je beter een ander forum kunt gaan opzoeken waar je met die taal conversaties kunt gaan voeren maar niet hier!!!

denk dat ik duidelijk ben
                    m

Comment

ja is goed.. sorry hoor maar ik wist dat niet hoor dat dat eigenlijk niet mocht

Comment

staat in de regels

maar zand erover :wink:

Comment

okee;) bedankt dat je me waarschuwde trouwens

Comment

SlideBase, bedankt voor de tip, het is nu opgelost, je kan downloaden.
                            Maar ik moet Marcello inderdaad gelijk geven wat betreft je eerste post. Dat is niet echt netjes. Ik vergeef het je, maar de volgende keer even nadenken voordat je zo iets neerzet. En leer die breezah taal maar snel af, we worden er hier allemaal misselijk van.

@ Marcello: Thanxx (<-- is dat ook breezah taal? :lol: )

Comment

is goed, ik zal het afleren

Comment

is het trouwens een remix? of is hij zelf gemaakt?

Comment

Working...
                                X