Announcement

Collapse
No announcement yet.

vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vakantie

ey wie is er allemaal op vakantie want ik kom net trug uit belgie voor 3 dagen en er zijn haast geen posts... :) dus vertel hier al je vakantie verhaal(tjes) en waar je naar toe bent gweest enzo :)

Jij bent al terug en ik heb nog niet eens vakantie :(

Misschien blijfen we thuis maar misschien gaan we wel in een bungalow...

Naja... Ik zie het wel :P

Comment

Uhmmm vakantie??? Helaas, blokken voor tentamen

Comment

Originally posted by T-Nuzz
        Dat is minder...:(

Moet t/m vrijdag naar school en heb dan een weekje vrij! 8)
        Moet me nog wel 3x om 08:00 melden bij de concierge omdat ik te vaak te laat was :? (donderdag, vrijdag en maandag na de vakantie :x )

@Wessel: we moeten nog ff wat afspreken voor de vakantie :wink:

Comment

dan heb je nog geluk case :P ik moet me ook nog melden kwart voor 8 dag na het sgoolfeest :evil:

Comment

Vrijdag mijn laatste lesdag.. thank god!! :lol:
            Moet nog wel ff 'n werkstukje in mekaar flansen en wat leerwerk verrichten. Verder nog 'n beetje werken.. her en der 'n peeceetje repareren. En hopelijk veel uitslapen :P

Comment

Heb morgen een stomme presentatie voor "het vak" administratie (ja dat is een vak :? )...

*GAAP* *SLAAP*

:roll: :x 8O :? :(

Comment

Vakantie? Volgend jaar pas weer .... :cry:

Comment

Originally posted by DJDyno
                  Vakantie? Volgend jaar pas weer .... :cry:
                  nouja allen die geen vakantie hebben: jullie hadden wel vakantie toen jullie zo oud (of jong eigenlijk :)) waren als wij dus niet huilen :)

Comment

Vakantie? Wat is dat?

Hier gaat alles door, business als gewoonlijk.... Morgenavond begint de "werkweek" weer :)

Comment

Vakantie, mocht tijd worden ;) :P

Vandaag lekker hele dag in t zwembad gelegen 8) 8) (van 1 tot half 10 (A) )

lekker geroeid gisteravond, paar filmpies gekeken :P

En natuurlijk dit forum weer wat bijgevuld (met onzin :roll: lol)

Helaas voor mij geen uitslapen, moet nog voor een kat zorgen, maar k mag niet klagen want t krijgt dik betaald :P ;)

maar alle mensen die zich niet (meer) gelukkig mogen prijzen met vakanties, succes en hopelijk toch veel plezier ;)

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                        Hetzelfde geldt voor mij :(
                        Maarja morgenavond naar een feest georganiseerd door een van m'n vrienden, dus dat is dan wel weer leuk!

Comment

Ben net drie weekjes terug van mijn vakantie, lekker 15 dagen Turkije gedaan. Hotel was All Inclusief dus lekker eten en drinken en in de zon liggen (30 graden) Kan er dus weer helemaal tegen aan!!

Comment

ben gisteren weer terug gekomen uit turkije. weekje geweest. was ook een all inclusive hotel. 24/7 dronken geweest daar :P

Comment

Inmiddels heb ik alweer sins vrijdagmiddag 14:10 vakantie! 8)

Comment

Working...
                              X