Inmiddels zit ik weer op school :(
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vakantie
Collapse
X
-
k moet heel de tijd blokken voor de tentamens:S alsof da zowen pretje is.. hele de week lang en dan ook nog elke dag om half 6 op want k moet werken voor schooltijd:S maar de vakanties waren nog erger;) dan moet ik in de morgen om 7 uur beginnen IN ME VAKANTIE!! en dan 2 uur werken en tegen de tijd dat ik dan terug thuis ben dan is er een of ander irritant kind buiten aant gillen omdat er een zandkorrel naast de zandbak ligt... die zorgt er dus voor dat ik daarna weer niet kan slapen.. geen pretje.. ik denk dat er zo wel een beeld word gevormd voor wat mijn vakantie voorstelt..
Comment
-
ja, okee.. maar nu nog bruin worden daar;) dan ook een zandstrand waar je lekker kan skimboarden en het is een paradijs voor mij;) dan ook nog een paar leuke meiden drbij en t feesie is compleet (op de muziek na dan maar dat moet toch geen probleem zijn als wij er zijn;))
Comment
-
beetje andere mensen zien zonnen, en relaxten terwijl je zelf je in t zweet staat te werken :P nee niks voor mij ...
Al heb k wel gehoord dat in de stranttenten bij neeltje jans ze altijd na sluitingstijd nog ff met zn allen gewoon op t strand blijven :P lekker gezellig wel (A) ;)
Comment
Comment