Announcement

Collapse
No announcement yet.

De rotste DJ winkels van nederland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De rotste DJ winkels van nederland

En? Wat vin jij de rotste DJ winkel in nederland? Mag zowel gear zijn als platen.

Ik vind Free Record Shop een echte rotwinkel omdat ze daar trager dan slakken zijn en nooit hebben wat ik zoek :cry:

Zo en wie nomineer jij?

correct > rotterdan

(ok is wel niet alleen DJ winkel, maar ach...)

De winkel opzich is echt goed, personeel niet... een zo'n verkoper probeerde mij zo snel mogelijk de deur uit te werken ... mocht niet eens fatsoenlijk rond KIJKEN(ik probeerde niet eens)

Dus als ze die gast ontslaan of degraderen tot kantoor functie kom k er nog wel s terug, als die gowser dienst heeft zie je mij er niet binnen...

Comment

Free Record Shop is helemaal niet langzaam met singeltjes, eerder krijgen ze die dingen gewoon niet binnen! Free Record Shop is gewoon lekker goedkoop :wink:

Wie ik nomineer: RADIO ELCO! (electro boer door noord-holland) omdat ze mij een microfoon hebben geleverd die vanaf het begin niet klopte en ik toen terug wou brengen en die niet terug namen... weg 20 euro :evil:

Comment

radio elco, kan ik inkomen, niet echt klantvriendelijk aan de telefoon...

Comment

Originally posted by DJCASE
          ...RADIO ELCO!...
          hmm.. de radio elco in purmerend heb ik hele goede ervaringen mee :D

Comment

Singletjes zijn sowieso steeds moeilijker te krijgen. Dat zijn de gevolgen van het downloaden. Een album of een verzamel-cd verkoopt nog wel. Maar de gemiddelde burger is toch alleen maar geïnteresseerd in track 1 van de single en die kan ie net zo goed downloaden.

Ik bestel ze dus maar gewoon bij de lokale Music Store. En tegen de tijd dat ze binnen zijn bestel ik meteen weer een stel nieuwe.

Comment

Originally posted by DJCASE
              Free Record Shop is gewoon lekker goedkoop :wink:
              nou vind ik ni hoor... veel games en cd's kan je anders ook een stuk goedkoper krijgen...

Comment

mid town kom ik ook liever niet dan wel.. meestal arrogant personeel, platen staan op label geselecteerd (kan handig zijn maar als je toevallig net niet het label weet van wat je zoekt) terwijl ik liever alfabetisch heb en op stijl geselecteerd. Verder verkopen ze daar bijna alleen maar vinyl en behoorlijk hardstyle / hardcore gericht. Dus de breedte ontbreekt ook in hun organisatie.

Comment

Sja.....het Free personeel wordt blijkbaar niet gescreend op hun inteligentie. Meestal is enige kennis van het systeem Playmobil en in het bezit van een driewieler met bel (om op het werk te komen) voldoende om voor een functie in aanmerking te komen.

Ik erger me er vooral aan dat de diepte van het assortiment vaak ver te zoeken is in dit soort winkels. Ook in Music Store, Mediamarkt, Van Leest etc. trouwens. Een paar top40 singels en voor de rest staan ze je aan te kijken alsof je van een vreemde planeet komt als je om iets nieuws vraagt.

In dit geval wil ik dus alle grote ketens die ceedees verkopen graag kwalificeren voor de rotste DJ winkel allertijdens. Hoewel ik zelfs die associatie met het woord DJ te goed voor ze vindt. Vaak is het dankzij hun dat de kleine lokale cd-boer, die vaak wel precies weet wat je zoekt, moest opdoeken. Simpelweg omdat deze geen 8000 dezelfde singels in 1 keer inkoopt.

Hehe.....dat lucht op :roll:

Comment

.
                    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:17.

Comment

Mid-Town is zeker wel goed. In Utrecht (waar ik al 10 jaar mijn platen haal) beginnen ze al platen te pakken als ik binnen kom lopen.

Ik ben ooit een bij een andere platenzaak in Utrecht geweest om een plaat te bestellen die ze bij Mid-Town niet konden leveren.

Ik wacht (al 2 jaar! :twisted: ) nog steeds op het mailtje/telefoontje van ze.

Comment

Originally posted by DJDyno
                        Dan zou ik toch maar eens teruggaan om te controleren of hun pc wel is aangesloten :P ;)
                        Mensen en dat noemen ze service :? :?

Comment

Originally posted by DJDyno
                          Mid-Town is zeker wel goed. In Utrecht (waar ik al 10 jaar mijn platen haal) beginnen ze al platen te pakken als ik binnen kom lopen.

Ik ben ooit een bij een andere platenzaak in Utrecht geweest om een plaat te bestellen die ze bij Mid-Town niet konden leveren.

die in utrecht ben ik maar even geweest en dat vond ik toen (6 jr terug) niet zo'n goede. Bij alle winkels in Eindhoven kennen ze me ook wel en kan ik ook zo een stapel geselecteerd voor mij aanpakken als ik 1 stap over de drempel heb gezet en wat ik nog niet heb zoek ik er zelf nog wel bij. Maar mid town staat bij mij gewoon niet al te hoog aangeschreven. Liever de freaky mbt. house en de Berk mbt. all-round muziek. :)

Comment

.
                            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:21.

Comment

ja, natuurlijk kan je vragen. Maar als er 1 kerel in de winkel staat die alleen maar loopt te bellen en voor zichzelf plaatjes uit te zoeken en alleen bereid is om je af te rekenen dan heb ik het daar snel gezien. Ik kom zeker een paar honderd euro brengen voor platen en dan zo geholpen te worden? Dacht het niet. Bij de freaky hebben ze tenminste service! ;)

Comment

Working...
                              X