Announcement

Collapse
No announcement yet.

Track ID Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Track ID Topic

Ik weet nog niet of er al zoiets is. Maar het leek mij makkelijk om een track ID topic te starten. Als je ergens een nummer hebt gehoord maar je weet niet van wie het is, kan je het vragen.

Om te beginnen:

Sander Kleinenberg draaide gister aan het eind van het concert van kane nog wat lekkere platen. Oa een nummer waar je het volgende in hoorde:

You don't have to be ritch to be my girl.

Was echt een lekker nummertje. Weet iemand hoe het nummer heet en van wie?
    Alvast bedankt! :D

Is al een topic over :wink:

Comment

Re: Track ID Topic

Originally posted by Timmie
      You don't have to be ritch to be my girl.
      Oh my goth... :roll: nu voel ik me oud...

Kiss van Prince, tegenwoordig bekend als TAFKAP of The Artist Formally Known As Prince... Dat was een heel populair liedje in een tijd dat jij nog niet geboren was... (auwa dit doet pijn) ongetwijfeld gebruikt als soundsample in een of andere remix of mesh-up...

Heeft iemand mijn rollator gezien... ik zie ook steeds minder zonder bril...

Comment

Ja tuurlijk was het een mix. Maar was gewoon een compleet nieuw nummer zegmaar. Is die te krijgen?
        Dus de originele komt uit de tijd dat ik nog vloeibaar was? :lol:

Comment

die remix is vast te krijgen, maar waar... ikke niet weten...

Ik draai heel andere stijlen. Maar weet je zeker dat het een remix was? Ik heb al vaker gehad dat ik een gouwe ouwe erin knalde dat er mensen aan mijn booth stonden om te vragen of het een remix van een remix van dat nummer was...

Comment

Je doet nu wel of je heel oud bent, ben je misschien ook wel maar dat terzijde :P

Ik ben ook redelijk bekend met prince hoor en ben nog maar 14 :wink:

Dit even om ldw weer op ze gemak te stellen dat hij zich niet zo oud hoeft te voelen :wink:

Comment

Nog 1: hij draaide ook een nummer: do you like the base (bass) of zo.
              Een idee? Vette Vj show :!:

Comment

verkeerde topic!!!!!

eerst zoeken, dan roepen

Comment

.
                  Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:25.

Comment

Ben ik nou zo onduidelijk?????

Jongens, we zouden proberen om eerst het juiste topic op te zoeken en niet meteen blind te gaan posten. Dat scheelt een hoop beheer en leeswerk voor de Mod's.

Zullen we het nog een keer proberen??

Comment

De zoveelste :( ;)

Comment

Working...
                      X