Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJForum DJ-Guide

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJForum DJ-Guide

Ik ben begonnen aan een soort van DJ-Guide, die dus voornamelijk gaat bestaan uit een soort samenvatting van veel terugkomende vragen, belangrijke topics, enz.. van dit Forum.

Dus als jullie tips hebben van topics die erin moeten komen te staan, of gewoon een onderwerp weten dat erin moet staan, Post hem en ik zal kijken of ik de info daarvoor bij elkaar krijg

ohja.. ik zal hieronder een lijstje bijhouden van topics / onderwerpen die erin komen / of al genoemd zijn..

Dus schiet maar raak :P en als je dan toch een reply aan 't schrijven bent met.. jouw mening over dit idee is altijd welkom ;) (wel met de nodige argumenten natuurlijk ;) )

#01 : Tips en ervaringen voor beginners
    #02 : DJ Worden
    #03 : Waar mijn mix te uploaden? Hier het antwoord;)
    #04 : Tips en ervaringen voor beginners
    #05 : Videorechten
    #06 : promoting
    #07 : galabal (1 vote tegen)
    #08 : Muziek op disco's
    #09 : onze naalden vervangen?? nou zou niet weten zeggen de meeste
    #10 : Whitelabel
    #11 : Simpele aansluitingsvraagjes
    #12 : Dit is leuk : test je muziekkennis....(voor de lol)
    #13 : In het Engels, maar oh zo waar.
    #14 : Gehoorbescherming?
    #15 : ??Tips voor een goed feest??
    #16 : cd's en platen
    #17 : Geluidsset

Vind jij dat een hierbovengenoemd onderwerp er NIET in thuis hoort? Laat het me weten met de nodige argumenten!!

Vermeld je ook diegenen die er aan mee hebben gewerkt :wink: ?

Comment

zekerweten ;)

op een speciale 'credits' pagina :P

Comment

drop die galabal

Comment

Heb je al een linkje zodat we kunnen volgen waar je mee bezig bent..?

Ik ben namelijk ontzettend nieuwschierig \:D/

Comment

Vergeet de disclaimer niet :wink:

Comment

Originally posted by Deejayforum
              Heb je al een linkje zodat we kunnen volgen waar je mee bezig bent..?

Ik ben namelijk ontzettend nieuwschierig \:D/
              Nee sorry, staat nog niet op internet.. ik ben nu namelijk nog gewoon bezig om de info te verzamelen in txt bestandjes :D daarna ga ik eens kijken wat voor verschillende hoofdstukken erin komen.

Maar ik kan zo wel even een intro schrijven opzich en de voorkant maken en dan kan ik dat alvast wel even op internet zetten ;)

Komt morgen of overmorgen hoop ik ;)

Vergeet de disclaimer niet ;)
              Don't worry ;)

PS: sorry voor late reactie, ik heb een keer mn browser afgesloten zonder dat ik alle nieuwe posts al had bekeken.. en ja.. da werkt nie ;)

Comment

toevoeging

Ik geloof dat de PA info ook wel iets is voor het stukje

Comment

Die zocht ik indd nog, maar wist niet meer waar te zoeken.. ;) bedankt :P

hmm.. zit nu te denken dat ik ook wel s op Zoeken had mogen drukken :oops: :oops:

Comment

Errug handige link, die Popschool!

Al zeg ik het zelf nog maar een keer :wink:

Comment

Ik heb daar al wel eens meer rondgesnuffeld ;)

Dat was de eerste keer dat ik iets over een monitor mixer had gehoord :D

Zeer handige site indd ;)

Comment

Dat is vaak mijn afdeling, monitormix :wink:

In geval van een goede band heb je 10 min werk en daarna, sit back and relax :lol:! Heb je een slechte band dan blijf je bezig. Echter zijn goede eq's per AUX / monitorgroep onmisbaar. "Goed uitfluiten" van tevoren scheelt de helft van het werk.

Comment

Daarom moeten al die bandjes ook maar s bij die virtuelepopschool gaan kijken ;) want die moeten ook maar wat leren over dat soort dingen ;) Scheelt je weer veel gezeik..

Comment

Vaak ligt het eraan dat ze niet weten wat ze willen horen via die monitor. Eerst alleen zang, vervolgens ook maar de bas....en gitaar ook en de snare...."Nee nu hoor ik de zang niet meer, harder graag......beetje meer gitaar, die hoor ik minder......meer zang komt niet boven de gitaar uit..." En zo blijft de balans zoek.

Viva la in-ears :twisted:

Stond afgelopen weekend met een showorkest in een feestent. Deed licht, maar vanuit monitorworld. Allemaal in-ears, wat een rust :o !

Comment

Working...
                            X