Announcement

Collapse
No announcement yet.

Legale MP3's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Legale MP3's

Weer een site waar je kunt downloaden, maar dan tegen betaling en vanaf een Hollandse site, dus 100% (?????) legaal!
    De traks kosten tussen 99 en 149 eurocent
    en er zit vanalles tussen.

To download music online you can simply choose the MP3 format. Download your favorite music with your free converter.

wel lage kwaliteit tracks...

Comment

Als je flink uit moet halen is 190Bps wel laag, maar voor een normale zaak kan het er best mee door. Ik draai mijn eigen nummers ook op 320, maar het gross merkt er geen reet van dat de kwaliteit minder is!!

Comment

Sinds waneer is 192 kbps slechte kwaliteit?

Ik hoor wel verschil tussen 128 en 192 maar tussen 192 en een cd zit al duidelijk minder verschil. (Ik krijg promo mp3's heel vaak in 192 aangeboden.)

Boven de 300 is natuurlijk betere kwaliteit (kwestie van ff rekenen)
        maar je bestanden worden dan wel erg groot tegenover de geringe kwaliteitsvoordelen.

En zoals gezecht; Ik heb nog NOOIT een publiek gehad die het verschil opmerkte.....dus

Comment

NOU!!!!

Als ik op mijn vaste plek sta, dan probeer ik daar natuurlijk met 320 te draaien, maar soms krijg ik muziek van anderen en dan is het vaak 192. Er staan dan 100 piepeltjes op de dansvloer en ik draai dan met Dynacord op 2x 2Kwatt en dan hoor je door het geroezemoes van de klanten het verschil niet tussen 192 en 320Kbs...
          Maar onlangs op een feest met 3000 bezoekers en een 5Kwatt monitorset in mijn oren, toen hoorde ik het verschil wel erg duidelijk.
          Ik denk dat je gewoon zo hoog mogelijk moet gaan zitten, want de moderne hardeschiven zijn gigantisch groot. Je zou zelfs met Wav kunnen draaien... dat is ongecomprimeerd... zoals het op de CD staat dus.. het ligt dan alleen nog aan de kwaliteit van je geuidskaart of het lekker klinkt.

Voor mij is 192 best bruikbaar, maar kan voor anderen weer anders zijn....

Comment

of je draait gewoon lekker met vinyl altijd beter.

Comment

Originally posted by dj_joey
              of je draait gewoon lekker met vinyl altijd beter.
              heb je ook geen gedonder dat je nieuwe cdj800mkII's je cd'tjes niet pakken he? :twisted:

Comment

ja want die heeft hij ook al heel vaak uitgeprobeerd.... :roll:

Comment

Of hij kent alle nadelen van Vinyl niet (enige grote voordeel is het direct contact met het medium)...

Overslaan
                  tikken
                  feedback
                  altijd een slechter geluid dan een mp3 met 192Bps
                  rumble
                  jank
                  skatende naald (eventueel door een viltje van een boze klant ivm de slechte kwaliteit van vinyl)

AHHH gelul allemaal gebruik gewoon wat JIJ fijn vind, maar probeer ook eens andere dingen uit....!!!!
                  Ik heb jaren met vinyl gedraaid, maar die zijn voor mij gewoon voorbij en ik wil niet meer terug, wat een ander er ook van zegt!
                  Maar vind jij vinyl top draai er dan mee!
                  vind jij mp3 super... gebruik het dan!
                  DJ'en gaat toch om de muziek zelf en niet om het medium of de apparaten???

Comment

Ben het helemaal met DigiJay eens!

Hulde! :thumbup:

Comment

Yes, ik krijg langzaam medestanders!

Vergeet die kilo's aan vinyl die je steeds moet meesjouwen niet!

Comment

draai met beide en beide mediums hebben zo hun ding zoals boven genoemd

vindt het altijd kort door de bocht als gezegd word ik draai alleen vinyl of draai alleen cd

Comment

Originally posted by DJCASE
                          ja want die heeft hij ook al heel vaak uitgeprobeerd.... :roll:
                          en jij niet

Comment

nee maar ik doe ook geen uitspraken over de speler... :roll:

Comment

en ik wel

Comment

Working...
                              X