Announcement

Collapse
No announcement yet.

Legale MP3's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Welles nietes welles nietus komop jongens,

Inderdaad wat Jay zegt, ik draai ook met alle mediums al zet ik wel LEGALE mp3's steeds vaker even op een cd met een fatsoenlijke print erop. Sleept makkelijker dan een hele pc.

Comment

Originally posted by djtnox
      Welles nietes welles nietus komop jongens,

Inderdaad wat Jay zegt, ik draai ook met alle mediums al zet ik wel LEGALE mp3's steeds vaker even op een cd met een fatsoenlijke print erop. Sleept makkelijker dan een hele pc.
      En dan is het dus niet meer legaal....
      Is dit nieuw voor je? Check het topic over videorechten!

Comment

Ik denk dat dat topic aardig verjaard is, want op de site word uitgelegd dat het is toegestaan om deze tracks op een cd te branden!!!
        En voor eigen gebruik mag je een copie hebben van een muziekstuk, zolang het origineel ook maar in je bezit is. En of dat origineel nou op CD, vinyl of harddisk staat, daar wordt niet over gesproken. En ook niet over het medium waar de copie op komt te staan. Mag dus ook een andere harddisk of wat dan ook zijn!

Comment

Originally posted by DigiJay
          Ik denk dat dat topic aardig verjaard is, want op de site word uitgelegd dat het is toegestaan om deze tracks op een cd te branden!!!
          En voor eigen gebruik mag je een copie hebben van een muziekstuk, zolang het origineel ook maar in je bezit is. En of dat origineel nou op CD, vinyl of harddisk staat, daar wordt niet over gesproken. En ook niet over het medium waar de copie op komt te staan. Mag dus ook een andere harddisk of wat dan ook zijn!
          Topic is niet verjaard,meeste info is van begin dit jaar. Weet niet welke site je bedoeld, maar waarschijnlijk gaat het over eigen gebruik, niet over het afspelen in openbare ruimte e.d. Dat is duidelijk NIET hetzelfde. E.e.a is te ondervangen door mee te doen aan de Tijdelijke regeling Stemra 2006. Google eens op de voorwaarden of bekijk genoemd topic. Verdere discussie in dat topic, niet hier.

Comment

Waarom zouden mensen dan nog tracks kopen van bijv dance-tunes terwijl die ook te downloaden zijn zonder te betalen. als je dan tog niet met die legale mp3's mag draaien.

Comment

We zijn met deze duscussie verder gegaan bij het topic over videorechten, misschien kunnen we daar beter met zijn allen verder gaan???

Comment

Originally posted by dj_joey
                Waarom zouden mensen dan nog tracks kopen van bijv dance-tunes terwijl die ook te downloaden zijn zonder te betalen. als je dan tog niet met die legale mp3's mag draaien.
                Omdat er ook nog mensen zijn die snappen dat artiesten ook nog iets willen verdienen aan hun producties...

anyway, back to topic!

Comment

MOD-edit : back to topic please!

Comment

Nog even over die site, het lijkt wel bijna reklame, maar ik ben er dan ook helemaal lirisch van. Ik ga nu mijn derde week in met het kopen bij deze gasten en het bevalt prima, de kwaliteit is goed. Er is keuze genoeg in alle genres, elke week ongeveer 150 nieuwe songs. Snel luisteren voordat je koopt, snelle downloads!! Mijn baas vind het prachtig wat ik kocht de afgelopen weken en het is nog net ff een stukje legaler. Ik heb er een goed gevoel bij!! En niet eens zo duur, met een bundel betaal je nog een 30% minder... Wat mij betreft Toppie!!!

Comment

Originally posted by DJCASE
                      Originally posted by dj_joey
                      Omdat er ook nog mensen zijn die snappen dat artiesten ook nog iets willen verdienen aan hun producties...

anyway, back to topic!
                      en omdat er behoorlijk veel tracks en versie's op bv dancetunes staan die je nog niet bij een P2P te pakken kan krijgen (in ieder geval niet compleet).

..en zoals case zegt; natuurlijk ook om onze collega's een beetje te steunen in de hoop dat iemand dat ook voor ons zal doen als het zover is.

Comment

Mod. edit: Geen reclame maken voor illegale downloadsites.

Comment

Beatport.com is overgens wel super. Ik heb er nog niet gekocht (even geen werk) maar zal dat in de toekomst zeker gaan doen. Vind 1,50 per mp3 nogsteeds wat duur ook al is het 320kpbs. Als het nu 1 euro zou kosten was ik all over the place 8)

Comment

Working...
                          X