Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traaaaaag!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traaaaaag!!!

Hey Guy's and girls,

Eigenlijk een vraagje aan de moderators en eigenaars van deze site!!
    Elke keer moet ik voor bijna elke page wel meerdere keren klikken en herladen om een pagina binnen te halen, soms vallen borders weg, of wordt de pagina helemaal niet geladen (al wacht ik nog zo lang)..
    Kan daar iets aan gedaan worden, of ligt het aan mij????

ik heb er geen last van..

Comment

Heb ook nergens last van.

Comment

Das vreemd, want ik heb het alleen maar bij deze site.
        Soms wordt alleen de header geladen en bllijft daar dan steken.
        Dan moet ik echt opnieuw het adres aan klikken om de pagina alsnog geladen te krijgen. Alle andere zaken die ik bezoek gaan wel goed.
        Veel andere Fora werken ook met PHP en databases, dus moet niet uitmaken!!

Comment

Originally posted by DigiJay
          Soms wordt alleen de header geladen en bllijft daar dan steken.
          Heb ik ook af en toe last van.

Comment

Nog nooit gehad...

Comment

Ik heb hier laatste maand ook meerdere keren last van gehad, terwijl het nu gewoon weer goed werkt bij mij.
              Kreeg ook al een mailtje binnen van een lid dat hij een error kreeg omdat het te lang duurde om een pagina te laden.

Zal eens contact met de provider opnemen over dit probleem.

Comment

Vanmiddag ( rond 13:00 uur) was het echt bagger, ik kon nergens naar toe op het forum en als het lukte, dan duurde het heel lang, of ik moest meedere keren klikken, maar nu (19:15 uur) doet alles het weer goed, terwijl het nu juist drukker is op het net!!! VAAG!!

Comment

tijd om breedband internet aan te schaffen :lol: :roll:

Comment

Ik heb nergens last van

Comment

OEI!!! Ejay... dat is een schot in het duister, als ik ook maar een klein vermoeden had, dat het aan mijn aansluiting kon liggen, dan had ik deze post niet gedaan!!
                      Ik haal normaal elke seconde een MB binnen, snel genoeg, dacht ik!!!
                      Vandaag is het trouwens weer huilen met de lamp aan, bijna geen enkele page wordt normaal geladen... En het is echt de enige site waar ik dat heb!!! Zowel vanmiddag als nu (19:00 uur)

Comment

tis lang gleden dat ik deze post heb gedaan en al die tijd is het verschrikkelijk geweest... Ik kom graag terug op deze site, maar het trage laden en de vele foutmeldingen maakte het echt tot een hel.
                        Eergisteren heb ik Firefox gedownload en geïnstalleerd... helemaal fantastisch.... voor wat betreft de DJ forum site dan... er gaan ook weer andere dingen mis, want veel site zijn gebouwd voor IE en zien er vreemd uit met firefox!!! iik gebruik ze nu gewoon naast elkaar... gaat prima!!!
                        Krijg alleen wat foutmeldingen in de header... zoals

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/forums/header.php:1) in /var/www/html/forums/includes/page_header.php on line 492

ik weet niet war dat in houd, maar ik kan in iedergeval lekker snel over jullie site heen.

Comment

Nog nooit problemen hiermee gehad en ik gebruik altijd Firefox.

Comment

nog een probleempje onder firefox, maar daar kun je vast wel antwoordt op geven. Ik krijg altijd een melding dat er niets weergegeven kan worden als ik om de laats gedane posts vraag. terwijl er toch nieuwe posts zijn gedaan.

Comment

Heeft iemand al een idee, hoe het komt dat ik onder firefox geen resultaten krijg als ik klik op "gedane postss sinds mijn laatste bezoek"..????

Comment

Working...
                              X