Announcement

Collapse
No announcement yet.

Over het forum en de posts!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Over het forum en de posts!!

Het lijkt misschien of ik alleen maar loop te zeuren over deze site, maar dat is niet de bedoeling. De volgende op en aanmerkingen c.q. vragen zijn dan ook bedoelt om de forum nog aantrekkelijker te maken..

1. waarom zijn de knoppen boven het bericht wat je wilt posten zwart en kun je niet lezen (of er staat gewoon nix op) wat er op staat. Als ik er op klik zie ik wel wat er mee te doen is. kunnen die letters niet gewoon wit op een zwarte ondergrond???

2. Hoe kan ik een afbeelding in mijn post opnemen, ik heb het dus op allerlei manieren geprobeert met de knoppen die boven je postbox staan, maar ik krijg het niet voor elkaar.

3. Is de hele site met PHP??? moet ik daar instellingen voor maken in mijn browser???

zo dat is het voorlopig!!
    Ik heb via de zoekmachine geprobeert antwoord te krijgen, maar die vind niets van deze strekking.

Ik zal alvast een begin maken met antwoorden ;)

1. Het is aan te passen, of dit makkelijk is... geen idee!!

Hier heb ik ook nog een toevoeging, de tekst in het Topic Review gedeelte als je een reply post (of een topic opent) is ook zwart op zwart, alleen te lezen dus als je het selecteert.

2. Gebruik

Waarbij http://www.mijnimagehost.ext/pad/.../page.ext?var=expr natuurlijk een voorbeeld URL is

3. De site is een combinatie van PHP en HTML, het HTML-gedeelte gebeurd op jouw computer, maar dit ondersteund elke gangbare browser!

PHP hoef je je geen zorgen over te maken, dit is een server-side script-taal, dat wil zeggen dat, op het moment dat jij een pagina opvraagt, de server deze scripttaal verwerkt, dit gebeurd dus niet op Jouw computer.

Comment

OK!! dat was te verwachten... een vraag extra op alle antwoorden!!!

1. waarom passen ze het niet aan, want ook jou antwoord kan ik niet lezen als ik deze reply aan het typen ben, want dat is ook zwart op zwart...????

2. jouw voorbeeld ga ik nu proberen ,

En het werkt, Zo ziet nu elke keer mijn beeld er uit als ik het forum kies via mijn browser en ik kan wachte wat ik wil, maar hij gaat niet verder... ik moet dan de pagina nog een keertje aanklikken en dan herlaad hij hem soms wel in 1 keer, ook binnen het forum krijg ik niet direct de pagina waar ik om gevraagd heb, soms moet ik wel 3 of 4 keer klikken, voordat hij eindelijk doorgaat!

3. Misschien gaat het laden vanuit de PHP database (of wat dan ook ) op de server niet zo goed, ik weet dat sommige er geen last van hebben en andere weer wel... Tis in iedergeval lastig surfen op het DJ-forum...

Zie ook de post... Traaaaag!!

Comment

Er moet idd nog wat aan de lay-out van de pagina's gesleuteld worden. En raar. Bij mij doet hij het gewoon zoals hij het altijd doet. Niet extreem traag ofzo.

Comment

Traag is misschien niet het goede woord, want de page's worden gewoon niet geladen!! Zelfs als ik alle zaken die met het internet te maken heb uitzet, dan nOG!!! blijft hij steeds steken en moet ik gewoon nog een keer klikken om hem goed binnen te krijgen!!

Comment

heb er hier geen problemen mee hij laad hier dus goed maar ik heb er meer overgehoord en ik weet dat deejayforum hiermee aan de gang is

Comment

Working...
            X