Omdat we hier allemaal waarschijlijk wel van mooie geluiden houden, hier het nieuwe geluid van mijn auto:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mooi geluid !!
Collapse
X
-
Originally posted by DigiJayHey Dyno, tijd voor een nieuwe uitlaat???
Mag je daar echt mee op straat rijden??
Veel plezier met dat stoere geluid!!!
Eigenlijk meg het inderdaad niet, maar de politie geeft meestal alleen maar een waarschuwing.
Dit is géén Remus maar een Invidia.
Als je geen liefhebber van auto's bent doet dit je waarschijnlijk helemaal nix, maar ik weet dat bij sommige mensen dit geluid kippevel bezorgt.
Comment
-
hehehe ik zat laatst in een M3 van een collega en die had remus pijp onderzitten en dat ding maakte echt een T** herrie maar op geven moment muziek aan en!!! damn dacht ik!! dat is nog erger!! op dat moment was ik blij dat ik voor zat! die gast had gewoon 3 versterkers en tube daar zeg je "U" tegen net geen Brabus tuning :-)
Comment
-
Originally posted by DAY-ONEhehehe ik zat laatst in een M3 van een collega en die had remus pijp onderzitten en dat ding maakte echt een T** herrie maar op geven moment muziek aan en!!! damn dacht ik!! dat is nog erger!! op dat moment was ik blij dat ik voor zat! die gast had gewoon 3 versterkers en tube daar zeg je "U" tegen net geen Brabus tuning :-)
Comment
-
Originally posted by DeejayforumOriginally posted by DAY-ONEhehehe ik zat laatst in een M3 van een collega en die had remus pijp onderzitten en dat ding maakte echt een T** herrie maar op geven moment muziek aan en!!! damn dacht ik!! dat is nog erger!! op dat moment was ik blij dat ik voor zat! die gast had gewoon 3 versterkers en tube daar zeg je "U" tegen net geen Brabus tuning :-)
brabus smartje...
Comment
Comment