Announcement

Collapse
No announcement yet.

VROUWELIJKE DJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VROUWELIJKE DJ

Hey

Mijn naam is Sophie en mijn grootste passie is draaien met vinyl. Ben er vorig jaar pas mee gestart, maar reeds verslaafd :-)
    Ondanks de meerdere goede reacties houdt mij toch iets tegen om te draaien voor een groter publiek. Geen zelfvertrouwen genoeg denk ik.

Alle reacties welkom!

groetjes
    Sunshine

Welkom hier Sophie.

Dat zelfvertrouwen zal je toch moeten krijgen om voor publiek te kunnen draaien. Maar hoe vaker je voor een groep mensen draait, hoe "gewoner" het wordt. Ik was in het begin ook erg onzeker en zenuwachtig als ik ergens moest draaien. Nu ben ik (soms) nog steeds zenuwachtig voor een optreden, maar dat is normaal. Trek jezelf op aan alle goede reacties die je krijgt, dat zal je ook meer zelfvertrouwen geven. Niet teveel nadenken over "kan ik het wel" of "zal het wel goed gaan", maar positief denken: "het gáát goed" en "ik kán het"! En blijf ook vooral oefenen zoveel je kan. Zo creeër je een eigen stijl en zal je ook meer opvallen.

Comment

wat goed man :-) in een jaartje komen zoveel dingen op je af...en moet met heelveel dingen rekening mee houden (wbt dj'n) dat je aan (sommige dingen van) je zelf twijfeld is meer als normaal..de ervaring gaat daar een rol in spelen. drempelvrees noem ik dat ;-) 1x oveheen ben je niet meer te stoppen;-)

mijn advies..blijven trainen en langzamerhand komt het goed.
      Doe ik ook 24/7 achter mijn gear...elk gelegenheid *poef* achter mijn gear. ;-) die dingen maken echt overuren :-D

In elk geval welkom ;-)

Comment

Ik zou echt zo graag eindelijk eens willen beginnen met ECHT oefenen.. maar ik heb hier alleen nog maar een DVD-spelertje en een PC staan als geluidsbronnen.. (al wel een goed mengpaneel en boxen/versterker trouwens).. Ik ben nu druk aan t sparen voor 2 CDJ-800's.. maar het gaat zooo traag :(

Oefenen is het sleutelwoord!! Helaas kan ik d'r zelf nog niet echt aan beginnen :roll:

Maar goed.. we komen dr allemaal wel ;) (ooit..)

iig welkom!!

Comment

Welkom sista!!

Comment

haha ik moet op 16 september draaien voor 10.000 man op voedselbank dance feest :oops:.
            ik schijt hem dan ook wel beetje omdat ik niet echt op grote feesten draai :roll: .

maargoed we gaan gewoon enorm knallen en zien wel :twisted:

Comment

welkom!

Comment

hey

ik zou het opbouwend doen voor te draaien voor groot publiek.. ik zou ook beginnen om flink samen te werken.. want je grootste angst zal waarschijnlijk zijn dat je stil valt of een bagger overgang heb.. daarom is het beter dat er iemand bij staat in het begin zodatie alles onder controle kan houden.. en zo opbouwen dat je steeds minder alleen staat en na een tijdje voor jezelf!!

Comment

Originally posted by Jelle-Tm
                  hey

ik zou het opbouwend doen voor te draaien voor groot publiek.. ik zou ook beginnen om flink samen te werken.. want je grootste angst zal waarschijnlijk zijn dat je stil valt of een bagger overgang heb.. daarom is het beter dat er iemand bij staat in het begin zodatie alles onder controle kan houden.. en zo opbouwen dat je steeds minder alleen staat en na een tijdje voor jezelf!!
                  En is nog gezellig ook :)

Comment

als je muziek stilvalt is dat toch meestal omdat of je cd-speler dr genoeg van heeft, of jij op een knop pushed, wat meestal zo snel gaat dat hij/zij dat echt niet tegen kan houden ;)

Comment

Gelukkig schrijft de TS dan ook dat haar passie draaien met vinyl !!!
                      Zo'n platenspeler druk je toch iets minder makkelijk uit dan zo'n ding waar je niks ziet ronddraaien ;)

Comment

Originally posted by Soulshaker
                        Gelukkig schrijft de TS dan ook dat haar passie draaien met vinyl !!!
                        Zo'n platenspeler druk je toch iets minder makkelijk uit dan zo'n ding waar je niks ziet ronddraaien ;)
                        Het is maar net hoe jij er over denkt :roll:

Comment

Working...
                        X