Announcement

Collapse
No announcement yet.

SCROLLEN MAAR!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SCROLLEN MAAR!

Hey admin's....kunnen jullie (n)iets aan doen..bv 10 post per page en dan zo'n pulldown naar the next posten?
    Of nog mooier....reply and new posten ontop?
    is dat geen plan?

Wordt er een beetje gek van elke keer weer te scrollen...

hehehe

geef deze door aan djforum himself

Comment

gewoon de balk van je scherm naar onder trekken of je scroll instellen op smart, dan gaat ie heel snel naar beneden als je snel scrollt ;)

ik vind het trouwens wel handig dat alles op 1 pagina staat, ik vind het bij andere fora gruwelijk irritant dat je telkens door al die pagina's heen moet.. en als je nieuwste replies on top doet.. moet je naar onder scrollen om te lezen waar t topic nou eigenlijk over gaat ;)
      beetje onlogisch..

Comment

En een groot voordeel is de zoekfunctie CTRL + F. Stel je zoekt specifieke info over een bepaalde draaitafel en je gebruikt de forum zoekfunctie. Je komt wat topics tegen waarin deze tafel ergens ter sprake komt, maar niet het hoofdonderwerp is. Ga dan maar lekker bladeren. In dit geval gewoon CTR + F en je hebt het zo gevonden. Het feit dat dit bij bijvoorbeeld het bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ forum niet kan vind ik echt een groot nadeel. Zeker aangezien je daar vaak topics hebt van meer dan 40 pagina's!

Edit: je hebt trouwens ook nog altijd toetsen als bijvoorbeeld "page down" en "end". Gaat wat sneller dan scrollen :wink: :idea:

Comment

Laten we hier maar eens een poll voor openstellen, hij staat bovenin dit topic, duzz naar boven scrtollen maar weer!!!

Comment

Wisten jullie dat, als je op het witte papiertje (zie plaatje) klikt, je automatisch naar het laatste bericht gaat?

Comment

Goed dat je het zegt, want ik vind het soms ook best wel irritant.

Comment

Heb eerlijk gezegd geen problemen met het aantal posts, maar als ik moet kiezen hebn ik liever zoveel mogelijk posts per page.
                Dat leest makkelijker door en ben je minder de muis nodig.

Comment

Ideaal dat scrollen! Ik stem voor de 500+ optie! 8)

Comment

.
                    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:17.

Comment

Al met al neem ik aan dat jullie dit probleem ook kennen en hopelijk wat aan doen? zie het als een zeer pos. feedback ;-)

Comment

Aan de hand van de poll zullen we het gebeuren gaan aanpassen en tot nu toe ziet het er naar uit dat 500+ aan de winnende hand is..

En inderdaad op het witte papiertje ga je direct naar de laatste post dus scrollen is opzich niet nodig mocht je dat irritant vinden.

Comment

Ik vind het iritand al dat gescroll. Heb liever dat ik wat moet klikken dan dat ik me vinger lam scroll.

heb gestemd op 25 posts niet te weinig dat het zo leeg lijkt maar ook niet te veel scrollen ;)

Comment

just hit END ;) of zet je scroll wieltje wat gevoeliger ;)

Comment

Originally posted by NBeat
                              just hit END ;) of zet je scroll wieltje wat gevoeliger ;)
                              Heb dat ding ook nog nodig voor andere dingen :P maar dat end ben ik niet opgekomen :)

Comment

Working...
                              X