Announcement

Collapse
No announcement yet.

gecomponeerde rechtenvrije muziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gecomponeerde rechtenvrije muziek

Zoals de titel het al zegt zoek ik gecomponeerde rechtenvrije muziek

Weet iemand wat goede sites voor me?

Alvast bedankt

In het kader van GNU is men ook bezig nu een soort free licensing op te zetten voor muziek. Kijk even op deze site : http://creativecommons.org/

hier vind je als het goed is ook een link naar bands/componisten die hun muziek licentievrij aanbieden.

Comment

oke thanks :)

hmm....het is nog niet echt wat ik zoek, zoek meer echte dance muziek.

Comment

Originally posted by LorddeWorde View Post
        In het kader van GNU is men ook bezig nu een soort free licensing op te zetten voor muziek. Kijk even op deze site : http://creativecommons.org/

hier vind je als het goed is ook een link naar bands/componisten die hun muziek licentievrij aanbieden.
        trouwens er is onlangs een zaak voor het hof gekomen over rechtenvrije muziek , het illegaal downloaden van muziek waar rechten op zaten en de verspreiding daarvan etc.. oppassen dus.

Comment

Originally posted by sjaakie View Post
          trouwens er is onlangs een zaak voor het hof gekomen over rechtenvrije muziek , het illegaal downloaden van muziek waar rechten op zaten en de verspreiding daarvan etc.. oppassen dus.
          Je link heeft niet echt iets met 'een zaak' te maken (en is eigenlijk pure reclame). Daarnaast is downloaden van muziek in Nederland niet illegaal en is het verspreiden van materiaal waar copyright op zit per definitie niet toegestaan.

Met betrekking tot de vraag van EJAY: op o.a. Soundcloud kom je vaak muziek tegen die onder de creative commons licentie verspreid wordt. Let even op wat je wel en niet mag.
          Geheel rechtenvrije muziek bestaat niet, er zit altijd auteursrecht op (wat dus dmv creative commons gedefinieerd wordt).

Comment

Working...
          X