Announcement

Collapse
No announcement yet.

is er ook een beurs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is er ook een beurs

heb een vraag is ergens ook beurs waar je de nieuwste dj gear laten zien enzo :wink:

Er bestond vroegâh zoiets als een DJ Expo. Jammergenoeg was de organisatie iets te hard van stapel gelopen en zijn ze nu failliet..

Zullen er vast meer zijn. En waarschijnlijk ook wel een paar in duitsland en belgie. Maar die ken ik allemaal niet ;)

Comment

Stephanie is altijd goed op de hoogte van dit soort dingen, misschien kun je haar even contacteren... :)

Comment

Originally posted by DJCASE
        Stephanie is altijd goed op de hoogte van dit soort dingen, misschien kun je haar even contacteren... :)
        Bij deze:
        De Messe in Frankfurt, Plasma in London en de Tradeshow in Milaan....

In Nederland hadden we de Dj-Expo die door geweldig wanbeleid niet meer terugkomt. Onlangs was er de Talentenbeurs, ook al zo'n groot succes qua bezoekersaantallen (NOT!!). Denk dat de fabrikanten in Nederland zich nog wel een paar keer achter de oren krabben voor ze dure standruimte gaan inkopen bij dit soort initatieven. Het lijkt ergens wel dat de nederlandse dj er niet op zit te wachten, want ze blinken door afwezigheid.....

Het alternatief: de goed gesorteerde muziekwinkel zoals Feedback en Correct, daar staat bijna alles naast elkaar en hebben ze er vaak ook nog verstand van.

Comment

waar vind je dat die info over die beurze want frankfurt rij ik zo heen woon toch bij de duitse grens
          oja ik zag dat je ook bij de nachtpracht in doetinchem draai ik kom er elke vrijdag :wink:

Comment

Betreft de Musik Messe te Frankfurt. Inderdaad een zeer mooi beurs. Niet alleen deejaygear maar ook overige licht- en geluidsapparatuur

Comment

Originally posted by buyl
              waar vind je dat die info over die beurze want frankfurt rij ik zo heen woon toch bij de duitse grens
              oja ik zag dat je ook bij de nachtpracht in doetinchem draai ik kom er elke vrijdag :wink:
              Effe googlen op Frankfurter Messe....vindt je zo alle info.

Enne....zaterdag 21 en vrijdag 27 oktober sta ik weer in de Nachtpracht. Kom effe handje geven, drinken we samen eentje!

O ja....aankomende vrijdag en zaterdag staat een andere mod van het forum in de Nachtpracht; Marcel M.....

Comment

zaterdag 28 oktober en zondag 29 oktober is de MILE beurs ...

Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar gezien dat ik naast DJ ook andere muziekapparatuur altijd erg leuk vindt is dit zeker een optie :)

Misschien vind je dit ook wel leuk... Ik zou zeggen, bekijk de web-site even en besluit zelf ;)

Comment

zaterdag ben ik er wel vrijdag moet kameraad van me draai heeft feest georganseert bassmind in de olde beth www.oldebeth.nl

Comment

er staat iets op de frontpage

"Discobeurs 2006 Houten"

:wink:

Comment

Working...
                    X