Announcement

Collapse
No announcement yet.

Documantaire: Rise of a police state

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Documantaire: Rise of a police state

Even iets totaal anders!

Ik kwam deze schokkende docu tegen op internet.

2.30 uur durende documantaire waarin wordt bewzen dat 9/11 fake is.

Ik weet niet goed wat ik hiervan moet zeggen dus ik post hem maar waar ik kan.

Als je wil graag doorsturen naar vrienden en familie en andere forums.

Comment

Bullshit!

Comment

slotje?
        ik vind dit niet echt iets voor djforum.nl ga anders maar posten op forum.fok.nl :wink:

Comment

Originally posted by gateh
          slotje?
          ik vind dit niet echt iets voor djforum.nl ga anders maar posten op forum.fok.nl :wink:
          Ik heb hem gepost bij "general talk"

Comment

Er zijn over zoveel grote gebeurtenissen in de wereld documentaires waar ze proberen te bewijzen dat het anders is dan het in de geschiedenis boeken staat.

Bijvoorbeeld de dood van Paul MC Cartney, hele radio programma's, documentaires en boeken aan gewijd maar nog steeds ligt er iemand in dat graf hoor!

Dit alleen maar om even aan te geven dat er zoveel theorien zijn dan men door de bomen het bos niet meer ziet, hoe het echt is gegaan zullen we denk ik nooit weten... :roll: En dat is denk ik met 9-11 precies hetzelfde.

Comment

wat zwaar voor mij op de vroege morgen ;)

jah er zijn zoveel complot theorien en heb hier ook een docu over gezien
              kijk je kunt overal wel iets in zien en als je je overal kritisch naar kijkt zul je altijd iets vinden!

wat hiervan waar is??

ik hoop het niet maar zou maar zo kunnen mensen zijn tot alles in staat

Comment

Ach, het zou kunnen dat er complot theorien die de ronde doen kloppen, maar er is totaal geen bewijs voor. alleen maar speculatie..

Ook is er geen bewijs dat het echt terroristen zijn..

Kortom.. GAAAAAAPP wat maakt het uit.. de wereld draait wel door.. en als ie dat niet doet voelt waarschijnlijk toch niemand er iets van.. dus waar maken we ons druk om mensen ?

Ik ga d'r voorlopig gewoon vanuit dat 11/9 echt een terroristenaanval is.. en dat de complottheorieen bullshit zijn.. maar het is natuurlijk altijd interessant om deze verhaaltjes te bekijken.. geeft toch weer wat om na te denken.. goh dat zou ook kunnen.. vooral de ingewikkelde theorien zijn leuk :P

Maargoed.. ik ga weer nuttige dingen doen ;)

Comment

Originally posted by DJCASE
                  Er zijn over zoveel grote gebeurtenissen in de wereld documentaires waar ze proberen te bewijzen dat het anders is dan het in de geschiedenis boeken staat.

Bijvoorbeeld de dood van Paul MC Cartney, hele radio programma's, documentaires en boeken aan gewijd maar nog steeds ligt er iemand in dat graf hoor!

Dit alleen maar om even aan te geven dat er zoveel theorien zijn dan men door de bomen het bos niet meer ziet, hoe het echt is gegaan zullen we denk ik nooit weten... :roll: En dat is denk ik met 9-11 precies hetzelfde.
                  Goh, noe kan ik wat achterlopen maar volgens mijn leeft die beste man nog...

Comment

Originally posted by djtnox
                    Originally posted by DJCASE

Goh, noe kan ik wat achterlopen maar volgens mijn leeft die beste man nog...
                    Euh ja sorry, ik heb het wat verkeerd verteld...

Er zijn ook allerlei theoriƫn dat hij dood zou zijn.

Comment

moet je south park aflevering 9 kijken van seizoen 10 : 9/11 :wink:

Comment

Working...
                      X