Announcement

Collapse
No announcement yet.

diefe op bezoek gehad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• diefe op bezoek gehad

wat een k^%$#&% kwam van daag thuis was de duer los ik in de kamer kijken niks aan de hand loop naar boven kijk in mijn slaapkamer xbox 360 playstation 2 weg loop de de ander kamer binnen hebben ze mijn reloops draaitafel mee genome en mijn laptop en bpel plate K%*%@!%#%zooi
    zo was het gisteren

Waardeloos voor je!!!
    Dit soort diefstallen moet je meestal onder je "vrienden" zoeken!!!
    Sterkte met je verlies, hopelijk was je verzekerd??

Comment

Dit is inderdaad errug klote om het zo maar es te zeggen!!!

Hoop ook voor je dat je goed, ofwel verzekerd bent!!!

Deze soort mensen zouden ze op moeten hangen!! :x

Comment

.
        Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 17:54.

Comment

Hand afhakken, van die dieven.

Marktplaats maar goed in de gaten houden he? vanderweek was er het verhaal van een band die zo hun geklauwde gitaarversterker terug kreeg. Wel even aangifte doen naturlijk.

Comment

Damn dat is echt K*TZOOI...

hmm.. heb je herkenbare krasjes op je apparatuur zitten? die moet je dan even vermelden bij de aangifte, kan van pas komen als ze gaan zeuren dat het toch echt niet van jou is..

Veel sterkte!!

Comment

Damned zeg, dat is zwaar K*T voor je!

Suc6 met de afwerking van dit alles! :twisted:

Comment

8O

Comment

Kans dat je je spullen terug rijgt is zeer klein. Hopelijk heb je foto's waar je met je zelf en je spullen opstaat zodat je een keihard bewijs hebt zodat je meteen aangifte kan doen.

Comment

Zwaar BAGGER!!! Sterkte knul...

Comment

vandaag heeft de verzekering gebelt dat ik de reloops en de xbox vergoed krijg en de playstation niet want daar had ik de bon niet van bewaard en laptop ook niet een ding scheelt mijn draaittafels wel en ga die reloops white halen

Comment

Laptop is wel balen dan, PS2 is mee te leven (nja.. laat ik het zo zeggen.. liever PS2 weg.. dan xbox360 of draaitafels denk ik zo ;) )

Comment

Oow dat is zooo Kut.. echt wie dat doet spoort gewoon niet. Oja. heb je de serienummers opgeschreven? Moet jij bij je aangifte zekers doorgeven!

Zijn ze verder nergens anders geweest? want dan waren ze bekend bij jou binnen. Dan zal t zomaar een bekende kunnen zijn.

Comment

Originally posted by NBeat
                            Laptop is wel balen dan, PS2 is mee te leven (nja.. laat ik het zo zeggen.. liever PS2 weg.. dan xbox360 of draaitafels denk ik zo ;) )
                            Toch zou ik het gewoon allemaal willen houden. En niet kwijtraken aan een stelletje gestoorde inbrekers. :roll:

Comment

hoop dat het bekende is gaat bij hem het licht uit :evil:

Comment

Working...
                              X