Happy new year mensen;)
mocht je nog geen goed voornemen hebben, weet ik er wel 1: zover mogelijk omhoog proberen te klimmen in 1 jaar tijd.
zelf had ik dat voornemen vorig jaar, vorig jaar stond ik nog in een buurdcentrum en een zwembad te draaien met oud en nieuw.
en in 1 jaar tijd toch flink wat 'grote' boekingen gehad;)
vanacht was ik aahet draaien en had ik van 2 gasten visite kaartjes gekrege die dan grote feesten geven en dj's overal plaatsen.
begreep het ook niet helemaal,
was btje buiten me eigen wereldje(A)(A)*nif* (1x per jaar moet kunne) maar wel een top avond gehad en was gezellig
doel:
*professionele site laten maken,
*rijbewijs halen zodat ik eigen vervoer heb
*me manager te vriend houden:)(A)
maja, genoeg over mezelf,
kan erg hard gaan in 1 jaar, afwachten wat komend jaar gaat brengen:)
en als het tegen zit, gewoon moeite voor blijven doen. moeite word ALTIJD beloont.
ben nu net thuis. ik ga slapen, L@ters
mocht je nog geen goed voornemen hebben, weet ik er wel 1: zover mogelijk omhoog proberen te klimmen in 1 jaar tijd.
zelf had ik dat voornemen vorig jaar, vorig jaar stond ik nog in een buurdcentrum en een zwembad te draaien met oud en nieuw.
en in 1 jaar tijd toch flink wat 'grote' boekingen gehad;)
vanacht was ik aahet draaien en had ik van 2 gasten visite kaartjes gekrege die dan grote feesten geven en dj's overal plaatsen.
begreep het ook niet helemaal,
was btje buiten me eigen wereldje(A)(A)*nif* (1x per jaar moet kunne) maar wel een top avond gehad en was gezellig
doel:
*professionele site laten maken,
*rijbewijs halen zodat ik eigen vervoer heb
*me manager te vriend houden:)(A)
maja, genoeg over mezelf,
kan erg hard gaan in 1 jaar, afwachten wat komend jaar gaat brengen:)
en als het tegen zit, gewoon moeite voor blijven doen. moeite word ALTIJD beloont.
ben nu net thuis. ik ga slapen, L@ters
Comment