Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kleurstelling nieuwe forum na de Hack!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleurstelling nieuwe forum na de Hack!

Hi Forummakers,
    Als jullie dan toch bezig zijn met het aanpassen van de forumkleuren, kijk dan ook eens naar de keuzes die je gemaakt heb voor de knoppen die je kunt gebruiken om je post op te leuken. Die zijn nu donker grijs met zwarte letters en op een normaal ingestelde monitor zijn ze niet te lezen. kun je de grijstint van de knoppen (ondergrond) niet een stuk lichter maken??

En op sommige plekken in het forum is de Edit knop niet aanwezig, zoals bij Forum contest!!! Maar hier zit hij weer wel.... vreemd!

Als ik dit topic even mag gebruiken... :D

Soms zie ik het forum gewoon zoals ik het vroeger zag (alleen met veranderde kleuren) en dan een klein vak voor "author" en een groot vak voor "message", maar soms zie ik het precies andersom!

Dat ziet er dus heel vreemd uit want bij author staat een groot vak waar bijna niets in staat en bij message een klein uitgerekt vak (naar beneden) omdat er veel in staat. Zou dit misschien iets te maken kunnen hebben met firefox?

Comment

volgens mij ligt dat aan firefox, want vanochtend zat ik op een pc met firefox en toen had ik hetzelfde...
      Maar nu zit ik op een pc met internet explorer en hier doet alles het nu wel normaal..

Comment

Digijay hebt gelijk, die knoppen zijn idd niet te lezen. Heb nog maar net door dat ze er staan haha

Comment

bij mij is alles grijs en in de juiste letters en kleuren!

kan aan de koekjes liggen die men nog op de pc heeft staan

dus even koekjes en historie wissen van djforum.nl

Comment

Nee mijn fout kwam door het grote plaatje van dj megagirl.... (Kijk in het waar draai jij mee-poll-topic, dan zie je het waarschijnlijk ook)

Comment

Working...
            X