Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Music.org

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-Music.org

Hallo allemaal,

Graag wil ik alle beginnende en ervaren DJ's en organistaties hier wijzen op een nieuwe gratis non-profit bookingsbureau. D-Music is een startende organisatie die DJ's van elk kaliber en van elke smaak wil helpen met het booken van een optreden. Maar aan de andere kant helpen wij ook discotheken en andere organisaties met het zoeken van DJ's. Het aanmelden bij ons is GRATIS. Dus geen inschrijfgeld, geen kosten die betrokken zijn aan het regelen van de optreden en geen kosten aan de discotheek of organisatie om daar te spelen. Tevens helpen wij de organisaties, die onze DJ's helpen met een optreden, met gratis reclame voor de club.

Graag verwijs ik jullie door naar www.d-music.org.

Mochten jullie vragen of opmerkingen hebben kunnen jullie me altijd mailen op elco@d-music.org.

Met vriendelijke groeten,

Ing. E. Herscheit
    PR-adviseur D-Music

Dus, je verdient ook niets aan de optredens?

Comment

Not Found

The requested URL / was not found on this server.

Comment

Originally posted by DAY-ONE
        Not Found

The requested URL / was not found on this server.
        Er staat een puntje achter de link, het is:

Comment

Link aangepast. :wink:

Comment

No room for break DJ?!@

Comment

Zo, ook weer aangemeld

Comment

de site is af en toe offline omdat we hem nog aan het verbeteren zijn. onze excuses daarvoor.

alle DJ's van alle smaken zijn welkom. en nee je verdient niets aan de optreden

greetzz

Comment

Snap ik dit nou goed??

Jullie helpen dj's aan gigs maar daar verndien ik als dj geen bal aan????
                  Voor nop draaien kan ik overal jongens, dat kan de bedoeling niet zijn neem ik aan.

Comment

Originally posted by djtnox
                    Snap ik dit nou goed??

Jullie helpen DJ's aan gigs maar daar verndien ik als DJ geen bal aan????
                    Voor nop draaien kan ik overal jongens, dat kan de bedoeling niet zijn neem ik aan.
                    Jij wel maar de bookie niet ;-)

Comment

Originally posted by djtnox
                      Snap ik dit nou goed??

Jullie helpen DJ's aan gigs maar daar verndien ik als DJ geen bal aan????
                      Je verdient er wel wat aan. Namelijk ervaring. Jij hebt dat misschien niet meer nodig, maar de beginnende DJ wel.
                      En op deze manier kun je ook netwerken.

Comment

Er staat in de oorspronkelijke post dat het ook voor ervaren DJ's is. Dus of het is verkeerd gezegd, en de boeker verdient er niks aan, of het klopt, en de DJ verdient er niks aan. In het laatste geval vraag ik me af waarom ze dan werven, want de meeste ervaren DJ's doen het echt niet voor nop.

Comment

Daar heb je een punt.
                          Dat snap ik ook niet.

Comment

Originally posted by djkrat
                            Er staat in de oorspronkelijke post dat het ook voor ervaren DJ's is. Dus of het is verkeerd gezegd, en de boeker verdient er niks aan, of het klopt, en de DJ verdient er niks aan. In het laatste geval vraag ik me af waarom ze dan werven, want de meeste ervaren DJ's doen het echt niet voor nop.
                            Wederom, de wijsheid komt met de jaren... haha

Comment

En inmiddels staan dyno en ik er al met onze harses op!! :twisted:

Comment

Working...
                              X