Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Music.org

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En BasRose niet te vergeten. :wink:

Comment

haha het valt toch nog iemand op :d

Comment

Da had ik ff gemist :?

Comment

Gaat goed met D-Music! :roll:

De boekingen stromen binnen ........................... :cry:

Comment

Toch even vragen, sarcastisch? (moeilijk te zien als je het leest :))

Comment

Originally posted by YOguM
              Toch even vragen, sarcastisch? (moeilijk te zien als je het leest :))
              Lijkt er wel op ja :P

Originally posted by Elco
              en nee je verdient niets aan de optreden
              Oh really? Goh, op de site, onder info, staat toch echt dat "Alles wat je verdient hou je dus echt voor jezelf." Hieruit maak ik op dat DJ's er dus echt wel geld mee verdienen.

Comment

Heb ze maar eens een mailtje gestuurd om één en ander te verduidelijken.

Heeft iemand van de aangemelde dj's sinds de aanmelding al reactie's gehad van D-music of van boekers??

Comment

Originally posted by djtnox
                  Heb ze maar eens een mailtje gestuurd om één en ander te verduidelijken.

Heeft iemand van de aangemelde DJ's sinds de aanmelding al reactie's gehad van D-music of van boekers??
                  Nee nog helemaal noppes maarja denk ook dat het niet snel gaat komen :P

Comment

We zijn bijna een week verder maar nog geen reactie op mijn mail...

Met mijn aanmelding waren ze een stuk sneller :evil:

Comment

Volgens mij gaat dit zo met ALLE boekingsburo's! :twisted:

Ze willen alleen maar zo veel mogelijk namen op hun site hebben, lijkt het wel. Ik sta nu (incl. D-Music) bij 3 boekingsburo's ingeschreven, maar van niemand hoor je wat! :evil:
                      En als je dan een mailtje stuurt zeggen ze "we zijn er mee bezig", of je hoort helemaal nix!
                      Ik snap dit soort instanties niet echt.

Comment

Ik denk dat ze zoiets als volgt beredeneren:

Ik start een boekings bureau, prop wat dj's op de site en dan zal ik zelf ook wel boekingen krijgen. Ben de jongens tegen gekomen bij een contest (makkelijk te herkennen met t-shirts van D-music) maar werd er niet veel wijzer van.

Comment

Enige wat echt helpt, is bij de grotere boekingsbureau's ingeschreven staan.. Die promoten je dus wel en hebben hierook personeel, tijd en geld voor.. alleen daar kom je weer niet zomaar tussen. Dit is zowiezo wel goed voor reclame voor jezelf.

Comment

De "grote" boekingskantoren... Daar moet je pas mee aan de slag als je voor hen wat waard bent. Bedoel ik mee, als je om komt in het werk en de hele rompslomp uit handen wil geven.

Wat dit initiatief betreft: Of je doet het goed, of je doet het niet!!

Comment

Ook op mijn directe mail nog geen reactie...

Lijkt me toch dat je contact houdt met je mensen...

Comment

Kreeg pas een mailtje dat ze er mee opgehouden zijn ...

Raar he? :mrgreen:

Comment

Working...
                                X