Announcement

Collapse
No announcement yet.

Promotie op het internet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Promotie op het internet

Nu heb ik sind een maandje mijn eerste eigen site online en nu wil ik die natuurlijk zo veel mogelijk promoten! Zo post ik natuurlijk al op meerdere forums maar er zijn vast nog genoeg tips op dit gebied.

Zet ze hier maar bij elkaar dan heeft iedereen er wat aan.

Zonder geld inderdaad door je links op zoveel mogenlijk sites te zetten. Google en andere zoekmachines maken willen kijken hoe goed je site is. Dit doen ze deels door te kijken hoeveel links er naar je site staan want zo redeneerrt de google bot, hoemeer links hoe popluairder de site wel zal zijn.

1
    Natuurlijk moeten de zoeksites jou dan wel kennen en dat kun je o.a. doen bij:

Vind hier talloze handleidingen over hoe jij je website kunt gratis kunt aanmelden bij honderden zoekmachines. Eenvoudig en snel!

Bij google zelf registreren is ook de moeite waard. Goolgle controleerd namenliujk of je via een automatische zite komt (bovenstaande links) of zelf (onderstaand)

Tip geef je niet je echte emailadres op dit zorgt voor een hoop spam en actievatiemailtjes. Veel zoeksites hoef je niet te acepteren via d mail. Dus doe dit niet want als je alle sites gebruikt krijg je dus minimaal het aantal mailtjes als site.

2
    Doe dit regelmatig!!! Zoniet schuif je langzaamaan weer naar onder in de zoeklijst.

3
    gebruik zogenaamde meta tags in je html en ezt dezxe in de body. Hier zoek de google bot ook naar. Bijvoorbeeld

<META NAME="author" CONTENT="Job">

als author kun je ook

Copyright = Copyright
    Description = beschrijving van de site
    Formatter = ontwerper van de site
    Keywords = trefwoorden
    Revisit-after = aantal dagen tot een spider (zoekmachine server) de pagina opnieuw moet indexeren
    Robots = opdrachten voor spiders
    Title = titel van de site

Hopelijk staat er wat nuttige informatie tussen

Comment

hier kom ik al een heel eind mee, de meta tags had ik ook al door.
      Aanmelden bij google e.d lees ik nu voor het eerst dus daar gaan we maar mee beginnen

Comment

sites aan elkaar linken met andere djs en dergelijke.. als je link met mij wil uitwisselen hoor ik het wel.

Greetz

Comment

Zo, die staat er al weer bij

Comment

djtomazos.nl

zal jou link even op me site erbij zetten

Comment

Aanmelden bij Google is flauwekul. Gaat inderdaad om de META-tags en het aantal links dat je hebt op het wereldwijde web.

Comment

Wat ook helpt aan meer naamsbekendheid is je aanmelden voor community's zoals partyflock, hyves en myspace.

Comment

Wederom weer goeie tips. we gaan er werk van maken

Comment

Ik heb de URL van mijn website op de achterruit van mijn auto staan.

Weet niet of het veel helpt, maar het staat wel stoer! :wink:

Comment

zo dan!!! Kan die vleugel *(spoiler)* niet groter...dan zou de URL precies uitkomen..

Comment

he daar is de auto van die KUT DJ maar even bijwerken met een sleutel ;)

nee ik geen reclame op de auto heb er wel aan gedacht

niet dat ik slecht draai natuurlijk maar je wekt er wel sneller wat mee op :!:

Comment

Nee, deze spoiler kan niet groter, das geen gezicht! :wink:

Maar ik heb nog geen last gehad van krassen op mijn auto van mensen die mij slecht vinden hoor. Wel deukjes in de zijkant van lompe mensen die hun deur tegen mijn auto gooien als ze uitstappen! :twisted:

Comment

ik denk ook niet dat iedereen een mooie subaru (impreza?) klaar heeft staan voor de reclame ik neem aan dat de reclame hierop namenlijk beter werkt dan een oude roestende VW ofzo :P. En verder heb ik ook geen auto

Comment

En wat heb jij tegen mijn ouwe roestende VW-tje???? :twisted: :twisted:

Beetje op je woorden passen ja!!!

Comment

Working...
                              X