Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik zal eens een update schrijven, er is namenlijk enorm veel gebeurt.
Zo zijn we inmiddels verhuisd naar het altijd mondaine Terneuzen (???... ja, aan de andere kant van die nieuwe tunnel ja).
Een groter huis met zowaar een bak ruimte om flink uit te breiden met mijn apperatuur. De laatste drie maanden zijn dus hoofdzakelijk gevuld met verhuizen en verbouwen danwel opknappen. In de tussentijd is mijn meissie ook nog met 26 weken zwanger het ziekenhuis in gegaan, een beetje heel erg vroeg met weeën begonnen dus paniek in de tent!! (Even voor de Noobs: een normale dracht is 40 weken...) En zo heb ik de laatste maanden werkelijk geen plaat aangeraakt. Begeeft ook mijn pc het nog eens keer en tot nu toe heb ik mijn inmiddels nieuwe geluidskaart ook nog niet goed opgang gekregen, zodat het al maanden akelig stil is in huis. Maar goed, nu alles is opgeknapt word alles klaar gezet, dus pampers in de kast en de box in de kamer. Nu nog maar 7 weekjes en dan word de kleine geboren.... Ik kan je vertellen; die 9 maanden vliegen voorbij!! Moet ik alleen nog even mijn eigen zoldertje inrichten en dan kunnen de platen weer uit de kast.... Eindelijk!!!!
Comment