Announcement

Collapse
No announcement yet.

Day-One Live @ TOTAALFM

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Day-One Live @ TOTAALFM

Hi Party Peeps

Het is weer zo ver a.s. zaterdag 5 Mei!!!

Nieuwe set Breaks/Club ....Club set is een beetje Groovy/Chill session en Breaks heeft een Ragga tintje dus genoeg redenen om in te tunen op ToTaalFM.

Time To Tune In 20:30 tot 22:30 zijn

Just Tune In!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cheers
    Day-One

Ik zal gaan luistern, niet echt helemaal mijn muziek soort maarja kan ermee leven :)

Comment

Een collega, draai er ook :P

Rob is blij met je zei hij, succes! Als ik thuis ben luister ik wel.

Comment

Ik zal het proberen( ben neit bepaald goed met dingen onthouden :oops: )
        ik zal het ff in mijn pda zetten :D
        blijft een leuk ding

Comment

Originally posted by DJCASE
          Een collega, draai er ook :P

Rob is blij met je zei hij, succes! Als ik thuis ben luister ik wel.
          Cool moet je zeker doen!

Het is een old/newskool style en vooral heelveel ragga tunes ;-)

Comment

was helemaal dope :-) jammer dat mijn verbinding de laatste 10 min raar deed en uiteindelijk de stream verloor pc gelijk vast en tja de rest you know resetten en weer klaar (lang leve windows) ik zal asap de sets posten zodat jullie die nog eens kunnen beluisteren..

Eerst was het mijn router die gaar deed met een "nak" error ed...(routing probleem)...router tussen uit gehaald en ik kon weer streamen, maar nu nog een stabiele pc achter zetten....zal mijn vakantiegeld aan een nieuwe pc uitgeven :-) (in een notedop uitgelegd want moest het een en ander echt gaan aanpassen)

Comment

AS zaterdag 2 Juni tussen 20:30 en 22:30 is het weer zo ver...guys and girls tune in @ www.totaalfm.com for the best Breaks/Club tune ever!!

ik heb een paar nieuwe nummer (en remix) klaar staan voor as zaterdag...en de week daarop wederom splinter nieuwe vers van de pers tracks!!! ;-)
              All Clubs..

cheers.
              Day-One

Comment

Working...
              X