Announcement

Collapse
No announcement yet.

eigen radio heb sponsor nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eigen radio heb sponsor nodig

ik heb dus die eigen webradio alleen je moet wel rechten kopen enzo daar wil ik een sponsor voor hebben weet iemand maybe hoe ik iets makkelijker aan een sponsor kan komen

Gewoon de bedrijven, of de gene die je als sponsor zou willen hebben, zelf benaderen, denk ik.

Comment

Ik vrees alleen dat je niet zo snel sponsors kunt krijgen als je nog niets hebt. Of je moet goed aan kunnen tonen dat je idee echt gaat werken.

Comment

Ik vrees het ook. Het is een leuk idee, een webradio omdat het redelijk makkelijk is op te zetten. Maar het wordt daarom ook zooooo veel gedaan! Dus alleen als je je kan onderscheiden van anderen, zal je iets bereiken denk ik.

Comment

succes met zoeken, lijkt me heel moeilijk om te vinden.

Comment

Niet om nu meteen alles af te branden, maar voor je met een radiostation begint doe je toch uitgebreidt research?? Wat wil ik, wat wil mijn doelgroep, wie gaat dat betalen, verdient er iemand iets aan terug???

Het is echt wel iets anders dan shoutcast installeren en hup we zijn weg.
            Zie het als een bedrijf opstarten; zonder sluitend ondernemers plan krijg je geen cent van de bank (lees in jouw geval "sponsor").

Comment

Oh en mocht je nu willen reageren met "ik ben nog maar ..(vul zelf in).. en het is maar foor me hobby"....

Zeg je dat dan ook tegen een eventuele sponsor?? Wilt u meebetalen aan me hobby??

Comment

Waarom ga je niet kijken bij je lokale radio station om daar eens te kijken wat je voor programma's kan gaan doen. Die hebben vaak ook nog wel een live streaming en zijn te ontvangen via ether en kabel.

Comment

just say_-_rené Froger :? 8O :( :cry: :roll:

en als dat niet genoeg is heb ik ook nog buffer problemen......wat is je stream cap.?!

Comment

Originally posted by DAY-ONE
                    just say_-_rené Froger :? 8O :( :cry: :roll:

en als dat niet genoeg is heb ik ook nog buffer problemen......wat is je stream cap.?!
                    Ach Rene is best te doen hoor.... Maar dan alleen als ik morgen bij de Toppers zit in de arena!!! :twisted: :twisted:

Comment

ik ga overmorgen!!!!!!

Comment

Working...
                      X