Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forum Icon's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forum Icon's

Vraagje:

Zou het mogelijk zijn dat het blauwe balletje, welke te voorschijn komt als er ongelezen berichten zijn in een forum, niet knippert maar statisch aanwezig is? Of dat het icoontje helemaal veranderd wordt

Het is nu zo dat je steeds even moet wachten voordat het balletje er is... wellicht ben ik aan het mierenneuken maar ben op me werk vandaar ;)

Lijkt me iets makkelijk om op die manier te zien welke topics/berichten je nog niet gelezen hebt.

Even voor de duidelijkheid ik heb het over:

miereneuker :P.. kan je geen 2 seconden wachten?

Comment

nope :twisted: moet op me werk al genoeg wachten ;)

Comment

Re: Forum Icon's

Wat vinden jullie van deze :twisted:
        Beetje groot maargoed

Comment

valt in elk geval wel op :P

Comment

Of jullie zeiken gewoon niet en laten het design van het forum aan de administrators over en nemen het gewoon zoals het is. Het gaat toch niet om het design maar om de inhoud van een forum :roll:

En je kan zelf ook het probleem oplossen; je internet verbinding upgraden.

Comment

Originally posted by DJCASE
              Of jullie zeiken gewoon niet en laten het design van het forum aan de administrators over en nemen het gewoon zoals het is. Het gaat toch niet om het design maar om de inhoud van een forum :roll:

Fijne reactie DJCASE... Het is gewoon een verzoekje voor verbetering van mij als gebruiker... een simpel antwoord als: Nee dit gaan we niet veranderen zou al voldoende zijn... Kennelijk voel je je aangevallen door mijn verzoek hoe miniscuul dit verzoekje ook is.

[sarcasm mode]
              Ik zal eens gaan kijken of ik mijn internet verbinding kan opwaarderen zodat het icoontje sneller zal knipperen 8O
              [/sarcasm mode]

Comment

Jullie?
                alleen susumu wil het hoor 8)
                Ik had alleen effe niks te doen op werk, dus effe voor de lol een nieuwe emoticon ontworpen :P

Comment

Originally posted by DJCASE

Ben het eens met je kees! Wat boeit in godsnaam het design? tis leuk maar voorderest ;) goed je hebt grotere dingen zoals dat geluidje dat je elke keer hoorde toen je een pagina opende of dat het contrast tussen de tekst en de achtergrond.

Alleen kees.. Je internet verbinding en het icoontje hebben zegmaar niks met elkaar te maken ;) ik heb een 10 mb/s lijn en het icoontje knippert niet harder dan bij de inbelverbinding van me oma ;) alleen het icoontje laad sneller. De snelheid van het knipperen zit ingebouwd in het icoontje ;) Maargoed dat boeit toch niet :)

Comment

Jongens, geen ruzie maken om nix aub! :wink:

Het forum blijft zoals het is. We hebben, buiten deze ene, verder nog nooit klachten gehad over knipperende bolletjes die niet snel genoeg knipperen, dus pas bij klacht 100.000 gaan we er over nadenken! :mrgreen:

Comment

Originally posted by DJDyno
                      Jongens, geen ruzie maken om nix aub! :wink:

Het forum blijft zoals het is. We hebben, buiten deze ene, verder nog nooit klachten gehad over knipperende bolletjes die niet snel genoeg knipperen, dus pas bij klacht 100.000 gaan we er over nadenken! :mrgreen:
                      't was een verzoek/vraag... geen klacht, maar goed jullie standpunt is duidelijk en ik leg me daar dan ook bij neer en zal er niet over verder gaan.

Comment

bij klacht 100 gaan we er ook over na denken ;p

maar we krijgen deze klacht idd eigenlijk nooit!
                        als er natuurlijk meer mensen zijn gaan we er naar kijken maar we kunnen niet een heel forum lay out omgooien voor 1 persoon

;)

Comment

Ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Natuurlijk kan het zo blijven, maar het veranderen kan ook.... ;)

Comment

das nummer 2!
                            nog 98 te gaan!

Comment

Bij deze trek ik me geheel terug uit de discussie want kennelijk is lezen moeilijk en zien jullie mijn vraag nog steeds als een klacht :?

Comment

Working...
                              X