Announcement

Collapse
No announcement yet.

chagrijnig?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• chagrijnig?

is iedereen beetje chagrijnig ofzo?:P

nieuwe dj's stellen hier een vraag, en er word gelijk gezegd van: read the f*cking manual, of van: kan je niet zoeken? of: ga googlen ofzo! "look the f*cking forum "e.d..

die gaste komen hier net kijke man!

toen ik hier kwam was t van: hey.. welkom op het forum:)

dit 1e irriteerde me beetje:) :roll:
    kan je ook normaal overbrenge toch, of zijn jullie arrogant "omdat je (geen beginnende) dj bent" lijkt me niet toch.. zou niet goed wezen,

dan zou t hier een ongezellige boel worde denk ik :roll: :lol:

sorry was hier beetje :evil: over

zo.. ik heb gesproke:)

kom op zeg!

omdat het beginnende dj's zijn kunnen ze neit normaal meer op het knopje FAQ of gewoon het woord verzendkosten klikken? Of bijvoorbeeld een nummer in Traktor opzetten :? ?

ze mogen dan wel beginnende dj's zijn maar dit wil alleen zeggen dat ze nog nooit voor reuze zalen hebben gedraaid. maar dan moeten ze meteen alle dingen die zelfs Joey kan oplossen met internet gaan vragen? Of meteen weer een nieuw topic openen in plaats van op zoeken te klikken?!

zo'n gevoel heb er ik er meer over Tomas! :wink:

Comment

Ik vind opzich dat die gene die RTFM zeggen wel gelijk hebben. Het zijn zulke makkelijke vragen die je of zelf kan uitzoeken (of met behulp van google), ze staan al op het forum, of je klikt gewoon ff door op een website. Zoals wat Ciaoz boven mij zegt hoe zet ik een nummer in traktor? Kloot gewoon een beetje met traktor, dan leer je er ook nog wat van.

Wat me wel opvalt is dat mensen zich aan die zaken gaan irriteren. Lees dan gewoon niet meer het beginnersforum. Daar staan al die topics.

Maar ook voor de gene met RTFM RTFF enz dit komt redelijk chagerijnig over. Dan krijg je ook een chagerijnige sfeer. Let aub ff op de manier hoe je het zegt. Is het hier ook weer een stuk gezelliger.

Comment

hoe duur is de stanton 2000 ?
        weet iemand hoe duur de bezorgkosten is bij deze site http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...l/bax-shop.nl/ ?
        sorry hoor maar ik zie ze niet. nog vraagje dn maar: waar vind ik een goede a capella's ? weet iemand een site
        hoe kan je bij dat traktor liedjes toevoegen Mad Mad Mad Confused Confused Confused
        Op mijn nieuwe DJ Appratuur zit een knop ( BOOTH ) op
        maar weet iemand wat voorn effecten die heeft.
        Omdat die helemaal niets doet.
        Hier heb ik zo 5 vragen te pakken van de afgelopen dagen die naar mijn idee met zelf heel even 3 minuten logisch nadenken opgelost zijn.

Met google, een zoekfunctie, gebruiksaanwijzing lezen zouden deze problemen zo uit de wereld zijn. Ik kan het me best begrijpen dat er een paar mensen (waaronder ik) een beete geirriteerd van worden.

En zo heel erg zijn die reacties tog niet? Op deze manier is er wat meer kans dat ze de volgende keer eerst zelf op onderzoek uitgaan.

verder mag iemand best een keer een foutje maken hoor als het maar niet te vaak gebeurd ;)

Comment

Ik vind dat je dan gewoon niet moet reageren. Ik denk dat hierdoor nieuwe members wel worden afgeschrikt en nieuwe members zijn altijd handig imo.

Comment

Ik vind dat er best pittig gereageerd mag worden op dit soort vragen. Zeker als ze elders al te vinden zijn op dit forum, of met wat googlen op zijn te lossen. Ik denk dat de mensen die dat soort vragen stellen gewoon te lui zijn om uit hun doppen te kijken, dus als iemand dan zegt "RTFM n00b!", dan is dat gewoon terecht. Ik erger me zelf ook aan dat soort posts. Verder geldt: Domme vragen, domme antwoorden. Als de vraag al niet beantwoord was in de booth-knop DJ, had ik die gast wijsgemaakt dat die knop alleen werkt als je laarzen aan hebt. :D

Comment

Goede vragen worden altijd beantwoord....maar vragen die uitblinken in de categorie "ik ben hier nog nooit geweest en ben te beroerd om te de zoek-functie te gebruiken, me te voor te stellen en ik verwacht na een gil een kant en klaar op mijn persoonlijke toestand aangepast antwoord" niet.

Als je echt interesse hebt in dit forum stel je je eerste even voor en dan zijn er ineens een heleboel mensen die je willen helpen. Vertel dan gewoon even wat voor mixer je hebt, wat je zelf al hebt geprobeert, dat je misschien geen manual hebt omdat je 'm van je zuurverdiende krantewijkje op marktplaats hebt gekocht of wat dan ook. Maar steek even energie in je post, dan krijg je ook een reactie terug. Maar binnenkomen met de mededeling "Hey, waar is dit voor?" werkt averechts. We zijn geen klaar terwijl u roept lijn!

O ja.....en ik ben niet chagerijnig, maar gewoon een naar mens. We noemen dit soort mensen ook wel moderators. In onze taakomschrijving (jaja....die hebben we!) staat ergens ook de kwaliteit van het forum te waarborgen. "Hey waar is dit voor" of "hoe werkt m'n gekopieerde Acid?" dragen daar niet aan bij.

Comment

Dus niemand is hier chagrijnig Tomas!!
                Lol Krat!!!

en het is nu ook echt gewoon een soort reign of terror aant worden aangezien het steeds vaker gebeurt.

Comment

ik ben nooit chagrijnig maar erger me dood aan mensen die niet lezen ook ik moet lezen maar als mensen een probleem hebben en ik moet eerst alles vragen om erachter te komen kan ik beter een baan nemen op dit forum

en idd zoals tante stef zegt vertel even wat je hebt en wat je gedaan hebt is het toch voor iedereen makkelijk???

en vragen waar is het dj booth knopje voor zeg ik RTFM staat er nml gewoon in!!

maar de cultuur is tegenwoordig dat we eerst vragen voor dat we gaan zoeken
                  ik zoek nog altijd eerst voordat ik vraag
                  is ook veel makkelijker hoe denk je anders dat we de informatie komen die we nu hebben????

Comment

Ben het helemaal eens met stephanie en marcel. Misschien word het tijd om deze mensen is aan te pakken. In de forumregels staat duidelijk dat je de zoekfunctie moet gebruiken. Binnen 1 jaar 3x verkeerd? Ban voor een maandje of wat.

Comment

zover wil ik helemaal niet gaan maar is toch zo simpel om even de handleiding of de search knop te gebruiken ;)

ik weet probeer het ook altijd eerst zo omdat ik te eigenwijs ben maar als ik er niet uitkom pak ik de manual er ook even bij voordat ik begin te roepen ;)

Comment

Ik zou zeggen reageer gewoon niet op vragen die je niet aanstaan...
                        Als iedereen een vraag die te simpel is om te stellen negeert zullen ze vanzelf moeten gaan zoeken.

Ik snap dat het irritant is dat sommige mensen lui zijn maar dat geeft je nog niet het recht om ze direct af te snauwen...
                        De meeste mensen komen hier voor tips en informatie over het DJ vak, maar je moet er niet van uit gaan dat iedere nieuwe gebruiker een Forum goeroe is die meteen snapt hoe dit allemaal werkt... we zijn tenslotte allemaal zonder kennis begonnen.

Mijn tip is dus bij deze: Irriteer je je aan een vraag die gesteld wordt reageer er dan niet (meteen) op.

Comment

Originally posted by Dj_Ciaoz
                          kom op zeg!

die zelfs Joey kan oplossen met internet gaan vragen?
                          Wat bedoel je hier mee?

Comment

vandaag ben ik echt..chagrijnig

Comment

Originally posted by susumu
                              Ik snap dat het irritant is dat sommige mensen lui zijn maar dat geeft je nog niet het recht om ze direct af te snauwen...
                              Oh jawel. Mensen die lui of dom zijn, en dito vragen stellen op een forum mogen wat mij betreft vrijelijk geflamed worden. Er is wat mij betreft al teveel domheid op de wereld. (Zoals Albert Einstein dat al verwoorde: "Twee dingen zijn oneindig: De domheid en het heelal, en van dat laatste ben ik niet helemaal zeker").

Verder is dit wel een geinige om als antwoord te dienen als een luiwammes of dommerik weer een sub-mongolide vraag stelt:

Comment

Working...
                              X