Announcement

Collapse
No announcement yet.

style dans.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• style dans.

kwam dit tegen,

vind deze 'dans' toch wel aardig vet,

miss kan iemand vertellen hoe dit heet. heb het wel vaker gezien op internet maar vind er niks meer over terug,

filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Misw

vanaf de 35 a 40 seconde word het beetje interresant.

Malaysian shuffle hardstyle kwam ik ergens tegen...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

aardig wat moonwalk ;)

Comment

Iedereen jumpstyled op zijn eigen manier ...... :roll:

Comment

Zou niet weten hoe het heet, maar lijkt inderdaad nog het meest op moonwalken.
          Zou dit eerder bij electro o.i.d. verwachten en niet hardstyle :)

Comment

Stelletje mafkeesen... Ook nog op I-net zetten, zou me dood schamen :lol:

Comment

.
              Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 17:28.

Comment

Dat ziet er ook leuk uit ja! :lol:

Comment

Ik vind dat eerste dansje dat hardstyle acthige wel vet :twisted:

Maar dat Bokko Dance is echt dom

Comment

Originally posted by Joosd
                    Malaysian shuffle hardstyle kwam ik ergens tegen...

http://www.youtube.com/watch?v=_viF_u6uQ_o
                    Melbourne Shuffle heet het blijkbaar :)

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
                      Geen idee wat dat precies moet voorstellen nee :P
                      Maar goed, Bokko-Dance vind ik zelf nog veel lachwekkender...

http://www.youtube.com/watch?v=_Axp8gcwC40
                      Ik dacht dat er Bokito stond... :oops:

Comment

OK ik trek dit onderwerp maar eens uit de mottenballen...
                        De nieuwste trend in het Parijse uitgaansleven, Techtonik ookwel gespeld als techtonic. Effe Youtuben en je lacht je de T.... (Haagse deurbel)

Parijzenaartjes die proberen te bokkodancen op hardstyle zeg maar.

M.a.w. zo maf zijn die Koreanen dus ook weer niet... of wel :P

Comment

oewwww, nou begin ik me wel een beetje oud te voelen ;)
                          Maar dat dansje lijkt echt verdacht veel op het breakbeat-dansje dat ontstond in de Engelse undergroundscene toen dansmuziek begon op te komen....
                          Iemand hier bekend met de video-clip van "everybody in the place" van the Prodigy??
                          Later begonnen ze ook zo te dansen op technofeestjes in o.a. Duitsland, maar dan wat uitbundiger; en dat lijkt dus echt heel erg op sommige "moves" die in dat Youtube-filmpje te zien zijn.

Ik zeg het regelmatig, maar doe het nog maar een keer; ALLE trends, mode, muziekstijlen komen keer op keer terug; meestal in een net iets andere vorm, en gemiddeld om de 10 a 15 jaar; in dat opzicht klopt het dus wel weer ;-)

Dat kan trouwens ook de enige verklaring zijn voor het feit dat er weer mensen in "skintight"-jeans rondlopen.... En ik maar denken dat men dat na de jaren 80 nooit meer zou doen 8O

Comment

Working...
                          X