Announcement

Collapse
No announcement yet.

Buma Nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buma Nieuws

Er is weer nieuws van het Buma Front, lees ik net op www.nu.nl

Als ik het goed lees, is dit een stapje in de goede richting...

Jups.....maar gezien het hier de Buma Stemra (de auteur en uitvoerende artiest) betreft zal dus alleen gaan om muziek waarvan geen contract is afgesloten bij een label.

De NVPI vertegenwoordigd de labels hierin en geeft standaard geen toestemming en weigert al jaren halstarrig om mee te werken aan dit soort initaieven....

Comment

Originally posted by Stephanie!
      Jups.....maar gezien het hier de Buma Stemra (de auteur en uitvoerende artiest) betreft zal dus alleen gaan om muziek waarvan geen contract is afgesloten bij een label.

De NVPI vertegenwoordigd de labels hierin en geeft standaard geen toestemming en weigert al jaren halstarrig om mee te werken aan dit soort initaieven....
      Dus dat "stapje in de goede richting" word gewoon weer keihard afgeschoten.... Ik probeer me er serieus in te verdiepen om binnenkort aan alle officiele voorwaarden te kunnen voldoen, maar wat een wirwar van regels!!! Ik ben blij met de duidelijke uitleg van Stephanie in meerdere topics omtrent regelgeving, ga er vooral mee door.

(Ja, je leest het goed; Nox gaat op het rechte pad)

Comment

Working...
      X