Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Vandaag van m'n geloof afgestapt om bij ons naar het jaarlijks terugkerende Mixtream festival te gaan met bands en Dj's. Was met een half uur weer thuis. Ging voor de Dj's, hadden ze allemaal rap en r&b dj's. Mooi, mazzel dan maar weer
naja, ik was vandaag om half 6 savonds wakker, pyama aan btje rond banjeren door t huis.
zometeen even de kermis op die een paar km verder is, dan wat drinken. mischien dat er nog wat andere jongens tegenkom dat we nog gaan stappen (zo loopt het meestal) en maandag ochtend weer te werk:)
meestal zit ik tot diep in de nacht te kloten met muziek, dus ik word vaak zelf wakker rond een uur of half 5,
of ik moet bijkomen van de vorige avond.
nou dan is het rustig wakker worden, douchen, eten. en dan waarschijnlijk weer aan de muziek of afspreken met maten :).
zondag is voor mij echt een vrije dag, dus het is mixen tot ik erbij neerval opdat ik hopen mag, dat ik beter word,
en mischien wel een paar flinke sets neer kunnen zetten :) .
Wat voor freelance feestjes heb je dan op zondag, in de kerk zeker ;) ?
Ik kom zondag niet verder dan me eigen rommel op te ruimen op diverse locaties in Zeeland, dus drive-in show set(s) af te breken en verhuur sets af te halen.
Wanneer komt er iemand die huiswerk maakt? Ik moet het wel, ik kom er alleen meestal niet aan toe. Er zijn zoveel leukere dingen: bax-shop.nl forum F5'en, vrienden, zinloos internetten, vriendin...
Op zondag worden er hier grote hoeveelheden alcohol door gejaagd. Door miijn helicopters wel te verstaan. En als die er klaar mee zijn dan is er meestal niets meer voor mij over....
Comment